Narancs

Sziasztok!


Annak ellenére, hogy már jobban vágyom az őszi időjárás után (imádom az ősz színeit, nem magamon, hanem a természetben), szükségem van élénk színekre, jó rájuk nézni, egyből feldobják az ember kedvét. :)
Még júliusban találtam a Müllerben ezt a szépséget, 695-ről volt leárazva 395-re, és mivel narancssárgám elég régóta nincs, az első az még egy Essence volt, de már régesrég beszáradt, de otthon anyuéknál még ott van a pipereasztalkámon :D
A lakkról annyit, hogy gyorsan szárad (ezt nagyon szeretem egy lakkban, mert nem tudok órákig egy helyben ülni, folyton matatok valahol, és sajna elég sok lakkozásom végzi lemosással, mondjuk ebbe is sikerült belenyúlni...), viszont nekem olyan fura szaga van. Mármint nem az a romlott fura, hanem olyan megfogalmazhatatlan :D
 Nah de jöjjön a lakk :

Ő az Essence Show your feet 19-es árnyalata, név szerint "blood orange smoothie".
Imádom, hogy ilyen élénk színe van,  meg a körmeimen is (a kezemen, lábra szerintem még nem kentem :D )

Közvetlen napsütésben, és egy fél lépéssel odébb.

Úgy voltam vele, hogy ha már vidámság (ettől a színtől nem lehet nem vidámnak lenni, jó, hacsak nincs valami szomorú hozzáköthető emlék...), gondoltam, feldobom egy matricával. Még a KIK-ben találtam rá, körülbelül 200 Ft volt egy ív matrica (kb. 50 db kis minta van rajta, neonzöld, citromsárga és pink színekben), most egy sárga kis virágot dobtam rá :)

Ha lenne strasszom, lehet inkább azzal díszítettem volna :D De azzal sajnos most nem rendelkezem. :)


Remélem tetszett!
üdv, Ciska


Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.