Bordó(?)

Sziasztok!


A mostanában használt lakkok valamelyike tuti, hogy:
*kék 
*arany/bronz/ezüst
*nude volt...
Nem igazán tudtam rávenni magam, hogy bármi más színt használjak, egyszerűen ránéztem a lakkokra és úgy éreztem, hogy egyik sem azért van a dobozban, mert a kezeimre kívánkozik, nem tudtam elviselni a gondolatot, hogy pár napig el kelljen viselnem bizonyos színeket a körmeimen, néha rám jön ez, valahogy nem érzem őket olyan hűűűde különlegesnek mostanában...


Ma viszont rávettem magam, hogy ha a fene fenét eszik (még szerintem sosem használtam ezt a mondást, vagy mi ez, de írásban tuti nem), akkoris meg fogom magam erőltetni, és valami mást kell már felkennem, különben meg fogom unni a gyakran használtat. Vagy gyorsan elfogy. Több lehetőség nincs :D
Az időjárásra való tekintettel (tegnap nem így voltam, felkentem én a Lovely sárga homokját, nem éreztem semmi akadályát, csak reggelre szépen megkopott, pedig nem is csináltam semmi olyat :/) egy ősziesebb színt választottam...

Íme :)


Gondoltam lefényképezem természetes fényben (ami a felhőkből árad...), és hát nem valami különleges, na.. Nem csúnya, nem unalmas, de nem fogok felsikítani egy ilyen színtől, hogy ajajj ez nekem kell...


Aztán bevetettem a vakut (isssteni találmány ilyen fényviszonyokhoz...) és előbújt, amit az üvegben amúgy látni :)




Ez egy egész közeli kép, és nem is annyira aranyos a csillámlás, de így is nagyon tetszik. 
Ha valaki tud bordó lakkot ezüst csillámokkal, szóljon, köszi :D

Ami viszont borzasztóan nagy hátránya ennek a lakknak, hogy extra lassan szárad. De tényleg....Már felkentem kitudja mikor(jó, utánanéztem, lassan 2 órája...), de aaahj.... Ez borzalmas. És még gyorsszárítós fedőlakkom sincs sajna, de mindegy, kivételesen türelmes leszek. :)

Ééééés most induljon egy maratoni teaivászat, sajna sikerült megfáznom... :/
Remélem, tetszett :)
üdv, Ciska

4 megjegyzés

  1. Nagyon szép színe van, sőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, most én is így látom, csak sajnálatos, hogy még mindig sebezhető, 4 óra elteltével is...

      Törlés
    2. Ezért nem veszek Lora lakkokat :D De a színe tényleg nagyon szép...azon agyalok,hogy melyik lakknál láttam ilyet.

      Törlés
    3. Sikerült kiagyalni? :D Az a baj, hogy sosem jegyzem meg, hogy valamilyen lakkot mivel lehetne helyettesíteni, csak mikor meglátom, hogy jééé nekem ilyen színű is van meg ilyen is, aztán elfelejtődik utána.
      Viszont lemostam, mert durván párnanyomatos lett, így sajna száműznöm kell valami fiók mélyére, mert megválni viszont nincs szívem tőle...

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.