Girls are back in town

Sziasztok!


Annyira szép napos idő volt délelőtt, meg még kora délután is, elég volt egy vékonyabb hosszúujjú, az ilyen őszt szeretem. Aztán pár órája megérkezett az ősz kevésbé kedvelt formája is, a hűvös, szürke. Blöe.
Nem is nagyon tudtam tovább elviselni magamon a tegnapi lakkot, ha az idő lehangolt, a körmöm se legyen már rózsás hangulatban. (haha. :D rose amour ugye :D ) 
Amúgy minél inkább nézegetem a lakkjaim, egyre több olyat fedezek fel, amit tudnék ősszel használni, pedig azt hittem, hogy alapvetően nyári-hangulatú lakkjaim vannak, de nem. 
(Jah amúgy ma voltam az eurós boltban és láttam Lora lakkokat 100 Ft-ért, de erős voltam, és nem jött velem egy se haza... najó, ez így nem igaz, eléggé kiszámolt mennyiségű pénzzel mentem, ha lett volna nálam annyi, hazajön velem egy halom :D )

A mai lakk pedig ő lett:


Az Essence kétvégű lakkja, de én csak a Boys are back in town felét használtam,
meg kell mondjam, a másik feléért nem igazán rajongok, így fogalmam sincs, hova tűnt annak a résznek kb. fele. Oo   
Az a NEW matrica meg már rég nem érvényes :D:D



Alapvetően világosabb (mint fenn az üvegben), de hála a szürke felhőknek, nekem úgy nem igazán sikerült lekapni :)


Amúgy arra rájöttem, hogy nekem még a gyorsan száradó lakkokat is sikerül felgyűrni akár órákkal később is, tehetségem van ehhez, úgy érzem. A képeken nincs rajta fedőlakk amúgy. (AMÚGY az amúgy szót rettentően sokszor szoktam használni mostanában. Amúgy...)
Viszont díszíteni sem szerettem volna, mert mikor magában tetszik egy lakk (ez most nagyon ilyen), és utána kenek rá csillámos lakkot, matricát rakok rá, vagy egyéb kreatívságot élek ki rajta, akkor már nem tetszik utána, hacsak nem kimondottan azért kerül rám, hogy díszítve legyen. 


Remélem tetszett, és ez a szürke idő nem rontja el senki hangulatát. :)
üdv, Ciska :)



3 megjegyzés

  1. Pont most gondoltam erre a lakkomra :D:D:D szeretem, igaz én mindkét végét előszeretettel használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az olyan hideg, vagy nem tudom. :D Pedig látszik is, hogy egy csomó hiányzik belőle. Lehet, hogy majd télen előkerül. :)

      Törlés
    2. Hideg hideg, dehát...szép :D egyébként az enyémből is több hiányzik,mint amit elhasználhattam :/ kb a fele :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.