Háromszögek

Sziasztok!


Tegnap előtt délután szürkére festettem a körmeimet, mindenféleképp valami semleges színt akartam, mivel elfogyott a lemosóm, és majd csak a héten megyek venni (nem is értem, miért nem szereztem már be előbb, de mindegy, így jártam), így ha kopik is, kevésbé látszik :D (igen, a Lovely lilája csak délelőtt volt rajtam, mosogatásnál megadta magát szegényem :D )
De tegnap úgy gondoltam, hogy én bizony akkoris díszítek valamit rajta, ha utána napokig ezekkel a körmökkel kell élnem, sem érdekel :D

Így született meg a következő manikűr :)


A felhasznált lakkok:
*Aden no 33. Take it easy (korábban  i t t  szerepelt )
*s-he 115
*Manhattan Lotus Effect 65K 


Sajnos a kivitelezés nem lett a legszebb, legalábbis a képeken eléggé szembetűnő minden apró hiba, a valóságban már kevésbé, aztán kentem rá fedőlakkot (ilyen kép nem készült) és jól el is kente a (szerintem) megszáradt bogyószínű réteget, úgyhogy így jártam, hadd ne legyen picit jobb. :D



(itt amúgy csak nekem tűnik a lakk baromi nagynak a kezemhez képest? :D )


Egész tartósnak érzem amúgy fedőlakkal, bár ugye még csak most kezdtük meg a második napot, de ami lakk ennyit kibír rajtam, az már tartósnak számít, legalábbis nekem, hála a kis gyenge körmeimnek, hiába kenek rájuk bármilyen védő/erősítő/töredezettségmentesítő (haha:D:D, szar poén szerintem is :D) lakkot, nem segítenek, ugyanúgy le fog törni a leghosszabb, feljön a felső réteg (aztán megintcsak törik), de mindegy, megtanultam ezzel élni, hogy az egyik kezemen úgyis rövidebbek a körmeim mindig :D


Remélem, tetszett, és jól kezdődik a hét mindenkinek :)
üdv, Ciska

5 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, ez jól esik, de sajnos tudom, hogy még bőven van mit javítani/gyakorolni, de igyekszem, amennyire csak telik tőlem :)

      Törlés
    2. Nekem így is nagyon tetszik :) Sajnos türelmem nincs az ilyesmihez, bár ha eljut hozzám a díszítőszalagom lehet,hogy kipróbálok valamit :)

      Törlés
    3. Nekem nincsenek díszítő szalagjaim, sőt még celluxom sincs (valahogy nem éreztem szükségét venni :D ), így széles ragasztószalagot vágtam kisebb darabkákra :D

      Törlés
    4. Festőszalaggal csináltam régebben ilyeneket, az nem szedte fel az alatta lévőt, a cellux szerintem nem a legjobb megoldás :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.