Itt van az ősz (hip-hip hurrá)

Sziasztok!


Ma eléggé őszies idő van, itt legalábbis, szürke kinn minden, esik az eső. Megmondom őszintén, enyhén szólva vártam már, hogy ősz legyen, nem az esős fajta (persze essen is néha), de inkább az amikor már elkél egy vékonyabb kabátka, de színes minden, lehessen nagyokat sétálni anélkül, hogy 30000 fok lenne és úgy érzi az ember, hogy ha nem tud kibújni a bőréből (szó szerint) akkor ott esik össze menten. Viszont nálam az évszakokhoz nem társul szín körömlakk terén, épp amilyen a hangulatom vagy ami épp a kezembe akad, olyan lakk jó lesz, sőt, bordót például el sem viselem magamon (ez anyu hibája, ő állandóan bordót hord a kezén, nekem meg elment a színtől a kedvem, persze csak lakkokban :D ).
Ma egy színes manikűrt hoztam, szintén az "egyszerű, de nagyszerű" jegyében :)

Tádá:




Sajnos a képek minősége nem a legjobb (elnézést mindenkitől), de a fényképezőgéppel még mindig hadilábon állok, így maradnak a telefonos képek.
Imádom a NYC lakkokat, főleg a fedőlakkot (ami persze pont elfogyott és pont nem volt a Rossmannban...)
A lila a 264-es számú "Lincoln Square Lavender " nevű lakk, a rózsaszín, ami amúgy világosabb, csak sehogy nem tudtam róla színhű képet csinálni, a 300-as, "Spring Tulip" nevű. Őt egyszer majdnem kivégeztem, kilakkoztam vele, majd elmentem 3 napra haza a szüleimhez, és mikor visszaértem, akkor vettem észre, hogy hopp, ezen biza nincsen kupak... Mit ne mondjak, eléggé ideges voltam magamra, de egy kis lakklemosóval megoldottam (nincs lakkhigítóm), úgyhogy most minden a legnagyobb rendben :)

Amúgy mindkét lakk viszonylag gyorsan szárad. :)

Remélem, tetszett.
üdv, Ciska

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.