Lovely Color Power

Sziasztok!


Ma egy régi Lovely lakkról írok :) Ezt a lakkot még tavaly elég sokat kentem a körmeimre, legalábbis magamhoz képest sokat, már a felénél is kevesebb lakk van az üvegcsében. Annak idején egy kék társával vettem meg, az nem a Wondernails kollekcióhoz tartozott, hanem egy másikhoz, de az nekem annyira lassan száradt (najó, annyira nem volt lassú, mint a tegnapi Lora...), úgyhogy megváltam tőle...

Mutatom is, ma nem vagyok valami bőbeszédű amúgy... :D A képeknek mondjuk nem igazán kedvez a mai (sokáigtartó) szürkeség, de hát abból élünk, ami van :) Már annak is örülök, hogy nem havazik :D:D





Szerintem egész kellemes kis lila színe van, ha sütne a nap, még csillogna is, de hát ha nem, akkor nem ...



Így a végére meg mutatnék nektek egy kis videót, tegnap este youtube-on lógtam, és rátaláltam erre (és társaira) és párom azon nevetett, hogy hogyan vagyok képes végighallgatni :D De szerintem jópofa... :)



Remélem, tetszett és mindenkinek jól telik a hétvégéje :)
üdv, Ciska


Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.