Sooo Random

Sziasztok!


Annyira jó, hogy napok óta csak süt a Nap, a kedvem is sokkal jobb, és egy vacak fogfájás sem tudja elrontani...
Úgy gondoltam, hogy mára teljesen random képeket hozok, leginkább az Instagramomról, de lesz 12, ami nem onnan van. Szeretem nézegetni a régi képeket, legyen szó Instagramról, vagy fotóalbumról. Néha a szüleimnél van, hogy fotónézegetős estét tartunk, és van egy nagyobb doboz, tele apu és anyu réges-régi fekete-fehér fényképeivel, imádom ezeket a képeket, és a hozzájuk kapcsolódó sztorikat, akár ezerszer is végig tudom hallgatni. Na meg a saját babakori képeimet is imádom :D


 WARNING! (lesz pár kép...)

Ők az én szüleim, akiknek elég sok mindent köszönhetek... A kép amúgy azért nagy kedvencem, mert egyikük sem néz a fényképezőgépbe :D

Ő azért, mert mostanában elefánt-bolond vagyok, meg elvileg az én nevem is lehet úgy becézni, hogy Fáni (egyedül Ricsi hív így néha :D:D )
Nyáron a Tesco mellett volt ez a fánika. :D

Ők mi vagyunk, a hugim és én... 

Sorry, ezt muszáj volt :D Imádom róla ezt a képet :)

Ez még nyáron készült róla, voltunk kettesben strandolni, és sokkal jobb volt, mint vártam.
És ma 13 éves. El sem hiszem, hogy ilyen öreg vagyok már :D



Ők a kutyiink, mármint otthon, anyuéknál, itt sajna nem lehet kutyusom, meg semmi.
A vékonyabb kutyus egy törpepincser, név szerint Picur, a másik pedig Molly :)
Imádom őket, annyi boldog percet tudnak szerezni az embernek, hogy hihetetlen. Na meg bolondok :D

Ez meg a Minnie mániám... Még egy gyűrűm is van, meg egy bögrém is, de ezek lemaradtak. :D




Ezeken meg én lennék, még pici verzióban :D
A második képen meg a legelső kutyusom :)
Hiányzol...


Ezek pedig körmös képeim Instagramról, a teljesség igénye nélkül :)
A képek agyonszerkesztgetéséért meg bocsi, néha rámjön...





Remélem, nektek is tetszett ez a kis személyesebb bejegyzés. :)
üdv, Ciska

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.