Water marble

Sziasztok éééééés hello ősz!


A mai nap egy water marble technikával készült manikűrt "hoztam". Sokszor az a baj velem, hogy hiába van elképzelésem, és érzem is az erőt (:D) az elkészítéshez, egyszerűen nem megy. Mert nem mindig csak rajtam múlik. Ez már nem az első próbálkozásom volt ilyen technikával, de ez az első, ami viselhető volt. Az eddigi próbálkozásaim során vagy nem terült a lakk, vagy egy pöttyként leesett a tál aljára (akkoris ha nem magasról csöppentettem a vízbe), úgyhogy elég sokáig nem is foglalkoztam ezzel a technikával, megkímélve magam a csalódástól. Nemrég viszont rendeltem pár Aden lakkot (... erről majd máskor...) és úgy voltam vele, hogy egye fene, lesz ami lesz.

 És tádá :

Igaz, hogy csak a gyűrűsujjamra került (nem igazán tudom elviselni, ha minden körmöm mintás),
de már így is nagyon büszke voltam magamra. :D

Aden 59 és Aden 169
Nagy nehézségek árán sikerült úgy lefotóznom, hogy ne világoskéknek tűnjön a türkiz, de még így sem az igazi, az 59-es is mélyebb zöld egy picivel, de ez a kép áll a legközelebb a valósághoz :)

Remélem tetszett!
üdv, Ciska.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.