Novemberi kihívás XII. - Neon

Fúúúha csajok. Ez az első olyan kihívás, ami igazán kifog rajtam. Ugyanis nincs kimondottan neon lakkom, legalábbis nem tudok róla, hogy lenne :D Viszont nemrég vettem egy gyönyörű pink Moyrát, ami monitoron keresztül annyira "vibráló", hogy úgy éreztem, itt a helye. Imádom ezt a manit, bááár a jobb kezemen zuhany után elhagytam a díszítőcsíkot (ami másnap meglett, a bal könyökömön :D:D), aztán újraragasztottam és fedőlakkal lekentem, hogy még egyszer ne történhessen meg :D A Moyra viszont nem igényli, egyrészt borzasztó tartós, másrészt gyönyörű fénye van önmagában...

Sajnos nem a legjobbak a képek, de igyekszem...






A kedvencem ennél a manikűrnél a díszítőcsíkot megelőző párbeszéd a párommal (instán ki is írtam :)
-Szerinted rózsaszín csíkot rakjak a rózsaszín miatt, vagy holosat a holo miatt?
-Feketét.
Hát így lett teljesen elütő a díszítőcsík :D

A lányok alkotásai:
Azrail
Mesy,Detti

9 megjegyzés

  1. De jóóó! Ma majdnem elcsábultam...:D Mármint a Moyra pink csábított :D

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a szín simán elmegy neonnak :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a manikűr!! LOVE !!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igazán örülök, hogy ennyire tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon kis mutatós lett. :) Tavaly nyáron nagyon meg akartam venni ezt a neon pink Moyrát, de csak a neon lila tesóját találtam... Azóta teljesen oda vagyok azért a lakkért, de lehet még ezt is beszerzem mellé. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szerintem mindenféleképp megéri megvenni :) Tartós, szép, nem kell rá fedőlakk, és nem utolsó sorban olcsó :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.