Astor + OPI

Ha valaki megkérdezné (de ne tegye), hogy melyik a kedvenc lakkom a kis gyűjteményemből, nem nagyon tudnék válaszolni. Ezért alakul ki sokszor az a szituáció, hogy egy manikűrt legszívesebben 10 lakkal készítenék el (minimum), de valljuk be, elég érdekesen nézne ki (hacsak nem valami festményt próbálnék leutánozni... valami modernt). Ilyenkor muszáj dönteni, és általában két lakk mellett szoktam dönteni. Most ők lettek a kiválasztottak:
Név szerint az OPI Yodel me on my cell és Astor Drama green. Mindkettőt láthattátok már a blogon, hiszen mindketten kaptak saját maguknak egy egész bejegyzést. Ilyet csak a csúcsszuper lakkok kaphatnak :)




Direkt olyanokat választottam, amik nem egyformák, de nem is ütnek el egymástól. A kis strassz meg a bónusz :)

7 megjegyzés

  1. Tényleg hasonlít a két lakk. Nagyon jól mutat a körmeiden ^_^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, nekem most az opi szine jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, alig várom, hogy hazaérjek és felkenhessem :D

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik :)
    Tényleg hasonlítanak egymáshoz

    VálaszTörlés
  4. hú, tényleg nagyon szép! nekem a kisujj meg a mutatóujj színe tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm (: Ő az OPI amúgy, és így egymás mellett tényleg az OPI a szebb/jobb/stb, de a Drama green sem kevésbé szép, csak itt valamiért az OPI "elnyomja" :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.