OPI & Essence sand

Ők a mai bejegyzés főszereplői, akik instagramon követnek, már láthatták is :). Nem is értem, korábban miért nem jutott eszembe ez a kombináció, hiszen annyira adta magát. Az Essence Me and my lover-je szerintem nagyon hasonlít az OPI Magazine Cover Mouse nevű lakkjára, ami szintén a Couture de Minnie kollekció tagja, így gondoltam, feldobom a Minnie style-lal :)

Valamiért nekem nagyon vibráló monitoron keresztül, nem is értem, élőben és telefonon nem tűnt ilyennek, nem tudom, a tiétek hogyan mutatja majd. :)
Ez lett belőle :

Megmondom őszintén, nekem ez a párosítás egyszerre kislányos és nőies, a piros sand határozottságot, a színes pinkes glitterek pedig egy kislányos bájt hordoznak magukban, imádom.




 Biztos vagyok abban, hogy nem ez volt az egyetlen eset, amikor együtt használtam fel őket, szerintem nagyon jó kis páros :) Egyáltalán nem érzem soknak őket együtt, vagy hogy mindegyik körmömön szerepel a sand és a glitteres lakk is. Sőt az külön tetszik, hogy a Minnie style nem képez egy fényes réteget felette, hanem a sand megmarad sandnek (jó persze, nem olyan, mintha csak egymagában lenne, de érezhetően érdes marad).

Nektek hogy tetszik? :)

14 megjegyzés

  1. tényleg nagyon jól néz ki, izgalmas hatást kelt! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutatnak így együtt , szuper párosítás :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem kár eltolni vele a homoklakk speciális finishét. Én inkább egy normál piros lakkon tudnám elképzelni ezt a fedőlakkot, ami egyébként nagyon tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt írtam is, hogy csak egy minimálisat veszít az érdességből, így nem volt olyan érzés, hogy megszűnik sandnek lenni :)

      Törlés
  4. Nagyon szép:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Ohh ez az OPI lakk, imádom *-*

    VálaszTörlés
  6. Jujj ez nagyon cuki lett! *.*

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.