Rózsaszínek

Arra a következtetésre jutottam, hogy mostanában bizony egyszerűbb manik kerülnek a blogra (na nem mintha régebben annyira túlzásba vittem volna az extremitást). Viszont jobban vonzanak az elegáns manik, mint a bohókásak, de a színeket viszont nagyon szeretem még mindig használni, bááár lehet, ez inkább hangulattól függ, de ezek szerint mostanában szép színes a hangulatom :)

 Szóval a mani. A körmeimen a Lora rózsaszínes lilája van (igen, ezt még egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy elcsábultam 4 darab Lora lakkra... kevésbé büdik, de ugyanolyan lassan száradnak, mint a korábbi darabjaim), a gyűrűsujjamra pedig az OPI Chic from ears to tail és a már említett Lora került ombre formában. Nem lett olyan látványos, de nekem nagyon tetszik. :) Már nagyon ki akartam úgy próbálni, hogy a tövénél van a sötétebb lakk, és a vége felé kerül a világosabb :)


8 megjegyzés

  1. nagyon aranyos, szép kis mani :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett ez a maikűr! Visszafogottan elegáns a gyűrűsujjal, egyszerűen tökéletes. (-:
    Éppen a héten gondoltam rá én is, hogy előveszem, ez a Lora nekem is megvan. :D Csak a száradáshoz valóban türelem kell..

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.