Februári kedvencek


Szóval ez a hónap is eltelt, szépen, gyorsan... De tényleg, olyan hamar telnek a hónapok, de mikor meg dolgozom, minden nap olyan lassan telik el, hogy hajajj :D De most ez nem erről szól ^^.
Volt pár kedvencem ebben a hónapban is, és nem csak körömlakk-kategóriában....






Az első az inkább egy márka, mintsem egy konkrét lakk, ő pedig az OPI. Nem tudom, hogy agyonhájpolt márka-e vagy sem (meg hogy ez itt most miért lényeges... :D), mindenesetre nekem nagyon bejött, főleg, hogy az első két lakkom a Couture de Minnie kollekció része (poszt itt és itt), és aki ismer (vagy olvassa egy picit is a blogot), az tudja, hogy oda meg vissza vagyok Minniért :) Node a harmadik lakkom tőlük nem Minnie-s, mégis imádom, így nem lehet azt mondani, hogy "persze, csak azért kell neked, mert Minnie, blabla" :D

Természetesen egy holo lakk is ide kell, hogy kerüljön, méghozzá a Moyra nr. 253-as. Csodálatos, csodálatos, csodálatos...

A következő, amit ebben a hónapban agyonnyúztam, az az Essence Me and my lover-je. Nos, amíg előző hónap felétől a Lovely aranya volt a nagy kedvenc, mert gyorsan megszárad, és már "alvásra kész", őt most felváltotta a kis piros. Lassabban szárad, de valamiért most nagyon bevált nekem, volt, hogy 3 napig ücsörgött a körmeimen. :)


Most egy nem körömlakk, de körömápolós termék jön, ami nem más, mint szintén az Essence-től a körömágybőr ápoló stick (nem jut eszembe magyarul erre semmi jó szó :D). Őt most nem lőném le, mint poént, egy külön, rövid kis bejegyzést szeretnék neki szentelni :)

Sminkszekció:
Kezdeném egy Catrice termékkel , az eyebrow stylist "brow-n-peas" nevű szemöldökceruzával, talán egy picit lehetne még sötétebb, vagy nem tudom,de amúgy tökéletesen elvagyok vele :)

Sokat használtam az Essence-től (nem unalmas még nekem :D:D) az extra longlasting eyeliner pen-t és a stays no matter what waterproof liquid eyeliner-t (nincs hosszú nevük, á...). A hosszantartót mindig a szemhéjra, a liquidet pedig a "farkinca" megrajzolására használtam, ő ecsetes, míg az előbbi filces, szép hegyes cicaszemet lehet vele csinálni.

Az utolsó Essence jelenleg a get BIG! lashes triple black szempillaspirál. Imádom, ennél többet nem tudok hozzáfűzni :D



A legvégére egy illatot hagytam, ami nem más, mint a Halle Berry Closer nevű kölni (inkább kölni, mint parfüm). Eléggé férfias, erős, fűszeres, legalábbis nekem (nem vagyok egy illatszakértő na), sőt elsőre még hányingerem is lett tőle (már bocsi :D), de nagyon jól megbarátkoztam vele, és most már imádom is az illatát, persze lassan már nem szívesen fogom használni, tavasszal és nyáron valami könnyedebbet szeretnék majd, de így télen tökéletes volt (őt ajándékba kaptam karácsonyra) :)






A ti kedvenceitek ebben a hónapban ezek a bejegyzések voltak:
Az első, ami mindig letarol minden egyéb bejegyzést, az a Manikűrvadász, ami ebben a hónapban a szülinapos kiadást jelentette. A következő bejegyzés az a Januári kedvencek poszt volt, úgy vettem észre, szeretitek a kedvences/haulos posztokat (én is szeretem ezeket, csak valaki győzze fizetni a hault. :D). A harmadik legolvasottabb pedig a Chic Minnie volt, ami a Couture de Minnie OPI kollekció egyik lakkjáról szól :)


Nektek milyen kedvenceitek voltak februárban? Jöhet link is kommentben :)
(Holnap pedig jövök a hétvégi minibevásárlás egyik darabjával, a matt szájfénnyel :)

1 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.