BPS körömmatrica

 A mai második bejegyzésben egy, a BornPrettyStore-tól kapott körömmatricát szeretném nektek megmutatni.


Szóval. Tudom, mindenkinek az lenne a logikus, hogy az egyenes fele legyen a körömágynál, ergo látszanának a feliratok is. De nekem nem volt kedvem ennyi macerához, és mivel amúgy is félköríves a körömágyam, logikusabb volt a félköríves felénél elkezdeni az illesztést, és a végeredmény pedig így néz ki:

Szerintem elég jó lett, leszámítva a hiányzó feliratokat és a gyűrűsujjamon az elkenődést, amit fogalmam sincs, hogy sikerült produkálnom... :D
A matrica könnyen a körömre illeszthető, és igazítható, és a leszedése sem fél perc volt, mert darabokban sikerült leimádkozni csak a körmeimről, úgyhogy szerintem tartós, bár ugye én még mindig nem vagyok mérvadó, de annak jó, aki napokig képes ugyanazt a manikűrt viselni :)

A terméket megtaláljátok itt.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.