Állatsimi


Azért ezt a nevet kapta a bejegyzééés, mert nemrég voltunk állatsimogatóban, de nem egy szokásos, hétköznapi értelemben vett állatsimogatót (kecskék, kisnyuszik stb) vettünk célba, hanem egy egzotikus állatost :) Nem sok kép, és ezek minősége is eléggé kifogásolható, vakut sem használtam, a telefonom valamiért nem szerette a benti üveg-fény-pára kombinációt...





 (az ő neve szakállas agáma, ezt is csak azért tudom, mert párom nagy lelkesen újságolta, hogy tartotta már a kezében...)

 Uhh ez a béku nagyon kíváncsi volt :D Először hátat fordított, majd fokozatosan fordult felém :D

 Szegényt megzavartam a táplálkozásban :D

 Kopasz tengericoca :D


Piciiii albínó sünike :) Izgett-mozgott, nagyon cuki :)


Az a vicces, hogy a legelfogadhatóbb képeket a pókokról lőttem és náluk is időztem a legtöbbet :)
Nagyon élveztem, viszonylag sok állatka van, de mindről nem készült kép :)

Na melyik a kedvencetek? :D

6 megjegyzés

  1. Ez a bumszli fejű béka, ez nagyon haver...a pók már kevésbé... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ő volt az egyik kedvencem :) A pók meg jól mutat a terrárium üvegén belül :D

      Törlés
  2. Nálam a tengermalac és a süni vitte a pálmát, olyan édesek ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bár a tengerimalac elsőre olyan fura volt így csupaszon :D

      Törlés
  3. A béka és a tengerimalac azonnal rabul ejtette a szívem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D Már csak a csókodra vár. :D Hátha lesz még egy herceged :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.