Mi van a mobilomon?

Szóval, lányok, ez a bejegyzés a telefonomon található applikációkról fog szólni tulajdonképpen. Elég sok felesleges található rajta, de nincs szívem soha semmit törölni, pedig csak a helyet foglalják. 
Azt azért leszögezném, hogy ez nem lesz egy hű de tartalmas és élvezetes bejegyzés, inkább csak amolyan felsorolás lesz :)
De lássunk is neki. A kezdőoldalam ilyen, cuki Minnie egeres...

 Gondolkodom azon, hogy lecserélném a hátterem, persze szigorúan csak Minnie-sre, Ricsi is szokott néha a hátterem lenni, nem abban mérem a szeretetet, hogy ő-e a hátterem, vagy sem, nem sértődök meg, ha ő lecseréli a hátterét másra, de jelenleg nála én vagyok :D
A főoldalon a legfontosabbak vannak összeszedve, és azok is inkább mappában, mert külön-külön elfoglalnának pár képernyőnyi helyet.

Az időjárásjelentős app számomra nagyon fontos, tudnom kell, hogy mégis hogyan öltözzek adott nap, nem akarok se alul-, se túlöltözött lenni. Ergo se leizzadni, se megfagyni nem szeretnék.

És most nézzünk bele mélyebben a telefonba, ez a mai menü:

Ha rákattintatok a képekre, nagyobbak lesznek. Viszont kiemelném azokat az alkalmazásokat, amiket szeretek is használni, nem csak úgy vannak, de ha valamelyik érdekel titeket, nyugodtan kérdezzetek :)

Blendoku: igen, elég sok alkalmazás van előtte, de őt mostanában elég sokat nyúzom. Színárnyalatok szerint kell benne sorba rakni a kis kockákat, eléggé átmozgatja az agyat szerintem.
Blogger és Bloglovin' : szerintem mindkettő eléggé adja magát, az elsőt nagyritkán, de szoktam írásra használni, a második pedig blogolvasásra van :)
Böngésző: sosem a Chrome-ot használom, hanem az alapot, sokkal jobban bejön és mindent meg tudok benne tekinteni. Az egyszerűbb felület is szimpibb számomra.
CoolSymbols: Instagramra szoktam beilleszteni kis ikonokat, szeretem használni :)
DM : a pontjaimat szoktam leellenőrizni, meg az akciókat szoktam átnézni.
EN-HU szótár : elég sokszor volt már segítség, szeretem használni, mindkét irányban fordít :)
Gmail : mindig lesem az emaileket, hátha jön valami izgi, és a kommentekről is jön az értesítés, úgyhogy szeretem :3
Icon játékok: bár elég sokszor megakadok, de bírom ezeket a játékokat :)
Instagram : az egyik olyan app, amin szinte mindig nézelődök, inspirációk után kutatok legfőképp, na meg imádom a ti képeiteket is, akit esetleg nem követek, nyugodtan írja be kommentben az insta felhasználónevét :) Engem @ciiska néven találtok :)
InstaSize : amikor nem négyzet alakú képet akarok kitenni, hanem a teljes képet magát, akkor mindig ezzel az alkalmazással teszem ki instagramra az adott képet :)
Kamera: állandóan használatban van :D





Messenger: a Facebook beszélgetős alkalmazása, legtöbbször épp megy a duma :)
Pages Manager : a Facebook oldalam szoktam vele telefonról kezelni :)
PixlrExpress : képszerkesztő, elég jó effektek vannak benne :)
QuickPic : őt használom, amióta a telefon alap képnézegetője használhatatlan lett, ugyanis állandóan lefagyott, meg nem mutatta a képeket, így váltottam. :)
RealCalc : egy tudományos számológép mindig jól jön! :)
Riasztás : őt sajnos nem szeretem, de muszáj :D
Rummikub : az egyik legjobb játék a telefonomon, órákra le tudom vele magam kötni :D




Total Commander : a számítógépes alkalmazás telefonos verziója. Könnyű benne eligazodni, nagyon szeretem, a zenéimet is mindig ebből indítom el.
TrackID : elég sokszor sikerült már vele számot felismerni, persze mindig életbevágóan fontos tudni az adott szám címét :D
TV24 : nincs nyomtatott műsorújságunk, a net és ez az alkalmazás mellett felesleges lenne :)
WeHeartIt : INSPIRÁCIÓK.

Ezek lennének azok az alkalmazások, amiket szinte állandó jelleggel nyúzok. Ha esetleg érdekel valami titeket részletesebben, írjátok meg nyugodtan :)


4 megjegyzés

  1. Az instás progikat ki fogom próbálni azt hiszem. Van itthon egy régi használaton kívüli Samsung, azzal szoktam ilyesmit, mert nekem régi Symbiant futtató Nokiám van és arra nincs instagram.. Nagyon sajnálom, hogy az android ennyire megölte ezt az oprendszert.. Amúgy én is olyan vagyok, hogy csomó felesleges dolog van fent. Nálad pl az iwiw alkalmazáson is látható ez. :D Nekem tetszett a poszt, bár azt tudni kell, hogy míg a symbi el nem avult nálam nagyon nagy telefonőrültség volt jelen, hobbinak tekintettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, nekem sosem volt Nokiám, így az az op.rendszer nekem kimaradt, úgyhogy egyből Androiddal kezdtem, előtte meg sima okostelefonok, meg régebbi Sony Ericssonok bővítették az otthoni telefonkészletet a fiókban :D
      Igen, az iwiw :D Sosem használtam telón, most meg már meg is szűnt, de nincs szívem letörölni :D
      Azért az Android sem rossz ám :) Csak ki kell ismerni :)

      Törlés
  2. Van pár alkalmazásod :D van jó pár amit nem ismertem, de a kockásat ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. :D Foglalják is a helyet rendesen :D Örülök, hogy kedvet kaptál hozzá,nekem nagyon tetszik :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.