Flormar | CC Nude pink

A legutóbbi Nailland rendelésembe belekerült egy Flormar CC lakk is, nagyon kíváncsi voltam, hogy miben is különbözhet a sima nude lakkoktól.


 A promo képek alapján úgy gondoltam, hogy a nude pinket szeretném, hiszen a rózsaszín (akár halvány, akár élénk) lakkok felé még mindig töretlen az imádatom. És a képeken rózsaszínesebb volt, már amennyire egy nude lakk rózsaszínes tud lenni.


Ezt a leírást találtam a lakkokról:
"Az új CC körömlakk kollekció egyszerre erősít és ápol, mindemellett gyönyörű természetes körmöket varázsol!" Még rímel is. :D

Egy rétegben nagyon nem tetszett, csíkos, foltos volt, két rétegben pedig egy szépséges nude lakkot kapunk. Az erősítést és ápoló hatást sajnos nem tudtam kitapasztalni, ahhoz valószínűleg tovább kéne viselnem egy napnál - és nem kéne alá kennem körömápolót sem. :) De nehezemre esik tartósságot tesztelni, ezzel együtt ennek a lakknak a jótékony hatásait is, bocsi lányok, főleg, aki esetleg pont emiatt lesett be ide.

A képeken önmagában, fedőlakk nélkül látható. Felkenve már annyira nem mondanám rózsaszínes árnyalatnak.






22 megjegyzés

  1. Jól néz ki :) Az ápoló hatást és a tartósságot én sem tudnám tesztelni, majdnem mindennap másmilyen a körmöm :)))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont így vagyok ezzel, már alig vártam, hogy a Catrice Ultra stay-t is lemoshassam a 4. napon, hogy lakkozhassak végre :D

      Törlés
  2. Ó, milyen kis elegáns, nagyon szépséges kis lakk! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép elegáns lakk :) :*

    VálaszTörlés
  4. Akkor végülis csak egy sima nude lakk, ügye? Nem is baj, így legalább nem rohanok megvenni mindet. :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mondhatjuk. :D Annak, aki kibírja vele hetekig, lehet, hogy ápol meg erősít, de sajnos 1-2 napig viselve kétlem, hogy ez megtörténne :D

      Törlés
  5. Nagyon szép és visszafogott ez a lakk :) Imádom ezeket a színeket :) Remélem jó tartós is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ezt nem tudom, de ha kipróbálod, akkor remélem, beválik majd tartósság szempontjából :)

      Törlés
  6. Odavagyok ezekért a színekért, de magamon egy nap után megunom és átfestem élénkre. Persze ha csak egy színű lakkot viselhetnék, valószínű hasonló lenne, csak kicsit rózsaszínesebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha dönteni kéne, hogy milyen lakkot viselnék életem végéig, én is egy nude mellett tenném le szerintem a voksom :D

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Bizony bizony :) Szerencsére ez a nude lakkok többségére igaz, így ő sem marad ki :)

      Törlés
  8. Jajj, nagyon szép. :)
    De, mint a legtöbb nude lakk, szerintem ez is csak rajtad tetszik, magamon nem tetszene. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy még nem találtad meg a hozzád illőt :)

      Törlés
  9. Nagyon finom, visszafogott szín. De szinte ordít a nyomdáért, nem?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kivételesen nem éreztem szükségét, hiába volt "csupasz", olyan kis tiszta volt magában :D Nem akartam bántani :D

      Törlés
  10. Mikor megjelentek a hírek a kollekcióról, már csak röhögni tudtam kínomban, kicsit unalmas már ez a BB-CC-DD-őrület, viszont ha minőségre tényleg ilyen jó, akkor lehet, hogy teszek vele egy próbát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fedésével két rétegben nincs gond, a tartóssága viszont nem tudom mennyire jó :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.