Glam Polish | Cauldron

A mai bejegyzés főszereplője egy csodaszép zöldeskék, vagy inkább teal lakk, a Glam Polish Cauldron nevezetű lakkja.
(a képek a Jobb egérgomb Kép megnyitása új lapon kattintgatások után kissé kinagyíthatóak :)


Amikor megpillantottam a Hypnotic Polish weboldalán, egyből tudtam, hogy nekem kell, ő volt az első, ami be is került a képzeletbeli kosaramba.


A jelly alapban rengeteg holo pehely és nagyobb glitter található, emiatt tulajdonképpen már egy rétegben nagyon jó fedést produkál. Két réteg viszont szerintem szükséges a kiteljesedéshez, de ennél több már felesleges. Hiszen csodás ez a lakk (nemhiába Cast A Spell Part II a kollekció neve :)). Fedőlakk nélkül kissé lehet érezni a glittereket, de a sand lakkokhoz semmi köze.
A száradása normál sebességgel zajlik, viszont gyorsszárító fedőlakkal plusz fényt és száradási sebességet is adhatunk neki. Ez utóbbi viszont egyik lakknak sem szokott ártani :)







Mindent egybevéve gyönyörű ez a lakk, és nagyon boldog vagyok, hogy a magaménak tudhatom. :)

26 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Én is így gondolom. Bár lehet, hogy kissé sötétre sikerültek a képek, de így is visszaadják a szépségét, vagyis viszonylag sikerült, mert élőben minden lakk szebb :)

      Törlés
  2. Pretty polish in my favourite colour.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Minden túlzás nélkül az egyik legcsodálatosabb kék lakkom (ha nem a legszebb - bár most nem is jut eszembe a többi kék így hirtelen :D)

      Törlés
  4. Jesszus Isten *-*-Ennyit tudok hozzáfűzni:D

    VálaszTörlés
  5. Jajj, ez kékben is bejövős szín, mi lenne lila és rózsaszín kiadásban. :D

    VálaszTörlés
  6. Csodás, és nagyon jól is mutat a körmeiden (és ez a hosszúság, és körömforma áll Neked a legjobban!)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges! :)) Teal mánia, helló! :D

    VálaszTörlés
  8. Erre nincsenek szavak, olyan szépséges *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod :) Imádom is nagyon ezt a lakkot :)

      Törlés
  9. Tényleg szép, de nekem pirosban jobban tetszene :) Nagyon jól összehozták ezt a lakkot!

    VálaszTörlés
  10. Fan-tasz-ti-kusssssssss! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  11. nagyon gyönyörű a lakk :) jól választottál :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű, simán elférne az én készletemben is. *.*

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.