Lora's NSC | Ombre

Elérkeztük a kihívás utolsó állomásához, ami nem más, mint az ombre. Talán ez az egyetlen forduló, ahol kb. tökéletesen meg vagyok elégedve az alkotásommal, de ehhez az kellett, hogy az utolsó pillanatig gondolkodjak és ötleteljek.


Nézegettem sok-sok ombre manit, és igazából nem a kivitelezéssel volt a gond, hanem, hogy milyen színeket válasszak. Igen, mikor színek voltak megadva, sokkal könnyebben ment kitalálni, hogy mit alkossak, de technikáknál meg finiseknél nem a legegyszerűbb :D

Az utóbbi 2 napban elég sokszor került a kezembe a Pet'la "Texty text". Eddig úgy éreztem, hogy nem tudom igazán kihasználni, most meg 3 manikűr is született vele egy nap alatt :D Ez azért haladás.
Külön tetszik, ahogy a hullámos vonal elhatárolja egymástól a szövegeket, és esztétikusabbá teszi. :)





go party! :D

Örülök, hogy részt vehettem ebben a kihívásban, nagyon élveztem minden állomását, és kíváncsian várom a következő ilyet ;)

Lessétek meg a többiek alkotását is!

16 megjegyzés

  1. Ez tökéletes! Az átmenet, a szöveg is nagyon jópofa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Kivételesen én is elégedett vagyok vele :)

      Törlés
  2. Nagyon-nagyon tetszik! Csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű az átmenet és a nyomdázás is - számomra olyan tavaszias hangulata van ennek a manikűrnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) (szerintem titkon várom a tavaszt és ez a manikűrökben mutatkozik meg :D)

      Törlés
  4. Gyönyörűséges lett ez a manikűr, már instán is rácsodálkoztam. Egyszerűen fantasztikusan hozza a tavaszi hangulatot! <3 :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép lett az átmenet és a minta is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, számomra is olyan tavaszias. (-:

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm :) Mostanában nagy favoritok nálam :D

    VálaszTörlés
  8. Ó ez a szín, imádom! Ja és persze a mani is szuper lett! :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.