TÉLI kedvenceim

Mint az elmúlt hónapokban, most is évszakra lebontva készítettem el a kedvenceim listáját. Elég sok lakk felhalmozódott a téli hónapokban, de mivel muszáj bizonyos kereteken belül maradni, és nem felsorolni mindet, ezért összegyűjtöttem a legeket, amiket nem tudnék kihagyni :)


Két kategóriára osztottam a kedvenceket. Az egyik a
körömápoláshoz szükséges termékek,




  • Bár a Catrice szett csak február utolsó előtti hetében került hozzám, de az első tapasztalataim nagyon jók vele kapcsolatban, remélem, tényleg hivatalosan is kedvenccé növi majd ki magát. 
  • Az Eveline 8in1-t nem most vettem először, és mivel olyat nem veszek újra, ami nem válik be, ezért itt a helye.
  • A Miss Sporty lehúzható alap is újravett termék, bár még nem fogyott el az első üvegből, de nem sok van már benne, úgyhogy kell a pótlás. Körömnyomdázáshoz, ombre manikűrök készítéséhez nálam elengedhetetlen.



a másik pedig maguk a
körömlakkok.


1. negyed

  • Az Iconicot az egyik legjobb vételnek tartom. Hihetetlenül gyönyörű és érdekes.
  • A Zolotaya ribka utánpótlása is megvan már, hála Erzsinek (azt hiszem, ezért sosem tudok majd elég hálás lenni). Már bátrabban merem használni. Az egyik legcsodásabb visszafogott arany holo lakk a világon.
  • A Gamayun pedig az egyik legszebb nude sand lakk, amit valaha láttam, és akkor arról még nem esett szó, hogy holografikus...

2. negyed 

  • A Dragonfly már többször volt a körmömön, mióta megérkezett hozzám. Igazából mikor először láttam róla képeket, nem igazán fogott meg, de felkenve, ahw.
  • A Cauldron az egyik legszebb glitteres lakkom, pedig nem igazán vagyok oda a glitteres lakkokért, úgyhogy igazán különlegesnek kell lennie annak, amelyik be akar kerülni a készletembe :D
  • Az Escapades az egyik legszebb zöld lakk, ami a polcomon megtalálható. Sokan írják róla, hogy kék, de nem, nem az, zöld. :D
  • A Rehab mostanra már nagy szerelmem, a lábujjaimon is épp ő virít (a téli "nem kenek semmit a lábkörmeimre, mert minek" után már vágytam valamire, és jól döntöttem, de a kezeimre is kívánkozik nagyon :D)

3. negyed 
  • A Cosmos (amióta tudom, ogy van neve, én ugyan számot nem írok) nem hiába kaptam a nevét arról, amiről. TÉnyleg olyan, mint az égbolt, csillogó és sötét, varázslatos.
  • A Beyond is szerelem volt első látásra (nekem mindegyik szerelem...:D), magukkal ragadtak a kisebb hexagonok és a nagyobb körök, olyan furán kavalkád, de mégis jól összeszedett egy lakk.
  • A Barry M Black Multi glitter nevű lakkját ajándékba kaptam Enikőtől, igazából fel sem tudtam elsőre fogni, hogyan tudott tőle megválni, hiszen nagyon szép (bár üvegben sokkal több holo glitter van, mint amennyi a körmökre jut, de ettől még nem lesz csúnya, na. :D)

4. negyed
  • A Parison már nagyon is jól látszik (ahogy a Gold fishen is), hogy mennyire nagy kedvenc, alig félig van csak az üveg. Nagyon sokat volt a körmeimen, ami nem csoda, az egyik legkellemesebb rózsaszín lakkom. Az utóbbi időben alig kentem rózsaszínt rajta kívül.
  • A Big apple red pedig azt hiszem, a tökéletes piros krém finisű lakk. Minden nőnek szüksége lehet A tökéletes dögös piros lakkra. (nekem ő piros, és nem vörös, jó? :D)

Amelyekről már írtam korábban bejegyzést (dőlt betűs lakknevek), oda linkeltem is a bejegyzést magát, úgyhogy a lakkok nevére kattintva el is tudjátok olvasni a bővebben kifejtett véleményem. 

Nektek mik voltak ebben a hónapban/évszakban a kedvenceitek? Nem feltétlenül lakk, jöhet bármi, ami kedvenc :)

8 megjegyzés

  1. Az Iconic nálam is ikonikus darab :). Az Eveline körömerősítőből nekem a gyémántos vált be. És a tavaszt, ha nem is Párizsban, de Parissal /is/ várom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én eddig mást nem próbáltam az Eveline márkából, de remélem, nem is szorul majd cserére a kicsike :)

      Törlés
  2. A Miss Sportyt én is hasonló célra használom. :D A tökéletes piros nálam is OPI, a Tiednél sötétebb, "Whats Your Point-settla?" névre hallgat. Szerencsére féláron jutottam hozzá, és nagy a szerelem. :D Ja, és ami nem körmös cucc: Bourjois púder, imádom, az illatát is, a hatását, bár a csomagolásába szerettem bele, s felcsillanó szememet látva a párom megvette nekem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a jófej pasik :D Mire is mennénk nélkülük? :D A te OPI-d kicsit narancsosabb nem? Úgy tűnt a guglis képek alapján, de nagyon szép :)

      Törlés
    2. Bizony! :D Bár most az nem tetszik neki, hogy szögletes a körmöm, és szúr. )-: Én inkább olyan mélyebb vörösnek látom legalábbis kép alapján ezt a színt. Van egy L'Oreal piros lakkom, az narancsosabb ennél, és örültem neki, hogy ez nem, mert tökéletes piros lakkot is nagyon nehéz találni. :D

      Törlés
    3. Igen, van, ami nálam is csak áll a polcon, van, amit már lepasszoltam, de azt hiszem, nincs több keresgélés :)

      Törlés
  3. Végre nem csak én vagyok ilyen, hogy képes vagyok a PP-ket elhasználni, a Bridget és az O'Hara is félig van. Mostani kedvencem az A-England Nureyevje színes lakkból. Az Eveline-t én is megvettem, két rétegben szoktam lakk alá kenni, úgy 4 napig bírja a lakk. Ugyan nem szempont a tartósság, de ha nincs kedvem/időm lakkozni, akkor jó, ha nem kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elvégre azért vannak, hogy használjuk őket (bár egy olcsó lakknál kevésbé bánja az ember :D)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.