Körömdíszítő technikák | Blobbicure



Új technikákat kipróbálni, vagy régieket "feleleveníteni" mindig élvezet. Addig, amíg sikerül, legalábbis részemről, mert a sok kudarc eléggé le tud törni... Annyi sorozatba kezdtem már bele a blogon, hogy hajajj, de most ennek (is) élvezettel állok neki, hogy olyan technikákat próbáljak ki, amiket eddig még nem, vagy régen próbáltam, vaaaagy eddig csak kudarcaim voltak velük kapcsolatban. A mai technika pedig nem más, mint a blobbicure...


Ezt a technikát régebben már próbáltam, de sajnos soha nem sikerült még csak annyira sem, hogy esetleg Ricsinek megmutassam, nemhogy másnak. A technika lényege, ha esetleg valaki nem ismerné, hogy egy vastagabban felvitt alapszínre pöttyöket teszünk más lakkból, ami szépen elterül, így szuper dísze lesz a körmünknek. És itt jön a "de milyen vastagon vigyem fel, mennyire legyen nagy a pötty?" ésatöbbi, ésatöbbi... Ezeket mind ki kell tapasztalni, de nekem elég sok ideig nem volt kedvem újra ezzel kísérletezgetni, mert ha valamit "megutálok" egy időre, akkor azzal egy jó darabig nem fogok újra pepecselni...

Viszont nemrég sikerült alkotnom egy számomra annyira nem túl mutatósat, majd másnap készítettem egy dupla verziót, miszerint a pöttybe is tettem egy harmadik lakkból pöttyöt, így jött létre a #doublicure :D A lakkok, amiket használtam:
  • Eveline 8in1 körömerősítő
  • Sophin Macaroon 340
  • Color Club Blue Heaven
  • Colour Alike Kind of black
  • Seche Vite










Van olyan technika, amit szívesen látnátok legközelebb? Vagy egyáltalán van-e értelme ennek a sorozatnak... :D

12 megjegyzés

  1. Szép lett, és a videó is tetszik. (-: Ennek a technikának sosem mertem nekiállni sem. :D Olyasmi a szememben, mint a water marble, hogy túl sok mindennek kell együttállnia, hogy jó legyen..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a water marble már a csepegtetésnél halott ügy :D Sosem terülnek a lakkjaim szépen a vízen, de ha valami folytán mégis sikerül valami szép minta, akkor hagyom a vízben megszáradni, és utána méretre vágva kerül a körmömre :)

      Törlés
  2. Áhh, ezt a technikát még nem volt merszem kipróbálni :D Szép lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Korábban én is mindig csak csodáltam mások alkotásait, majd a sok balul sikerült próbálkozás utáni kihagyás már olyan volt, mintha én sem próbáltam volna soha :D Az egyetlen baj a nem sikerült próbálkozásokkal az részemről, hogy elég nagy pazarlásnak érzem, de miután sikerül, eléggé fel tudok lelkesülni :D Megéri kipróbálni, mert ugyanolyan két manikűr sosem lesz, és legtöbbször mutatós a végeredmény :)

      Törlés
  3. Óóóó, ez nagyon szép!! A videót sajnos ezen a gépen nem tudom megnézni, talán majd otthon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Sokmindenről nem maradsz le igazából, a lényeg látszik, de a minőséggel nem vagyok annyira kibékülve... :D

      Törlés
  4. Ngyon látványos lett! :)
    Az én életemből még eddig ez a technika kimaradt, de ez a dupla megoldás tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Érdemes kipróbálni, bármely évszak színkombinációival jól mutathat, vagy akár random színekkel is :)

      Törlés
  5. Jaj de imádtam ezt a manikűrödet! Azt hiszem, le is fotóztam a telefon képernyőjét. :D Nekem nagyon bejön ez az új sorozat is. Lévén, most fogok próbálkozni (sokadszorra) a nyomdázással, én szívesen olvasnék egy ilyen témájú bejegyzést is. Tippekkel, tapasztalatokkal, tanácsokkal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszett :D
      Rendben, nem tudom, mikorra sikerül összehoznom a bejegyzést, de akkor igyekszem egy nyomdázás témájú posztot is készíteni :)

      Törlés
  6. Ez nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon jó lett! A videó meg csak hab a tortán :)! Ja és imádom azt a rózsaszínt.

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.