INC w/ Sharklady | Valentin-nap


Eltelt újabb két hét, ismét kollab bejegyzéssel jelentkezünk Julcsival :) Ezúttal a Valentin-nap lett az inspirációnk, egy ilyen témájú manikűrt készítettünk az INC keretein belül.

Hogy mi is az INC? 
Inspiration Nailart Collaboration.
Minden alkalommal inspirálódunk valakitől vagy valamiből, és ezt mutatjuk meg nektek.


Julcsi manikűrje itt található, lessétek meg, megéri :) )!


Az általam készített mai manikűr egy baromi egyszerű kis kreálmány lett. Használtam hozzá nyomdát, de csak egy kicsit, a többi mind-mind akrilfestékkel lett megoldva. Igazából tényleg pofonegyszerű lett, még egy ovisnak is menne valószínűleg. :D

Alapnak először felkentem a Milani Lady-like sheer-t 2 rétegben, majd minden körmömre kentem egy réteg fedőlakkot. Nem tudom miért, ne kérdezzétek :D Majd egy nyomdapárnán elkészítettem a gyűrűsujjam mintázatát. Ez egy amőbás, x o-s minta, de az o-kat kiszedtem egy fogpiszkálóval a mintáról és helyettük még a nyomdapárnára megfestettem a szíveket PP Bridget-tel. Majd hagytam megszáradni a kész matricát, végül felapplikáltam a körmeimre, ismét egy réteg fedőlakkal zártam, de már csak ezt a körmöt. Majd a többire felfestettem a szíveket, és fehér pöttyöket kiegészítésképp. Végül a többi körmöt is lezártam fedőlakkal és tádá. Gondolkodtam, hogy kenek mindre Julcsi féle holo/pelyhes fedőlakkot, de úgy kicsit soknak éreztem volna, nekem ez a manikűr most az egyszerűségről szól, nem akartam átesni a ló túloldalára.





Lyukasztgattam ide is szíveket, már csak a buli kedvéért, és egy sávban lefestettem a papírt piros glitteres Golden Rose-zal, majd száradás után olyanokat is lyukasztgattam (sőt igazából ezek készültek el előbb, nem a sima szívek). Ezzel a manikűrrel szeretném most itt kifejezni, hogy én mennyire élvezem ezeket a bejegyzéseket. Szóval, boldog Valentin-napot INC! 

Piros glitteres - vérdarabkás - eperdzsemes szivecskét mindenkinek! :D



10 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.