Arcápolás | Lirene regeneráló anti-age arckrém aloe verával és shea vajjal


Egy ideje kicsit jobban (akarom mondani egyáltalán) belevetettem magam a bőrápolásba,  az Uriage krémem pedig már fogyóban, viszont lehetőséget kaptam 1-2 termék kipróbálására, és úgy gondoltam, miért ne próbálnék ki egy arckrémet, szeretek esélyt adni általam még nem próbált termékeknek. Így került hozzám ez a Lirene aloe verát és shea vajat tartalmazó regeneráló Anti-Age arckrém.


Nos, egyelőre magára az anti-age funkcióra nekem nincs szükségem, viszont egy kis plusz hidratálás sosem jön rosszul, főleg télen nem. Korábban semmi probléma nem volt sem az arcbőrömmel, meg úgy egyáltalán a bőrömmel, viszont az elmúlt években mindenhol "száradásnak indultam", bár az arcom csak kisebb foltokban, de így is igényli a plusz törődést. 

Termékleírás:
hát igen, az anti-aging funció nem a huszonéveseknek kedvez :D




Az arckrém jól becsomagolva érkezett, és a kupak alatt pluszban védi egy fém "fólia". Az illat a Nivea termékekére emlékeztet. Nem örültem volna, ha túl vizes vagy ha túl zsíros állaga van, mert az előbbi nekem annyit érne kb, mint halottnak a csók, ha túl zsíros, akkor pedig utálnám nappal "viselni", de ez valahogy jól eltalált állaggal rendelkezik, mondhatni az arany középút. Reggel vékony rétegben, este vastagabban viszem fel, és mindig alaposan megtisztított arcbőrre, ahogy a papír írja is. Hamar beszívódik - bár ez ugye függ a felvitt mennyiségtől. Az első pár másodpercben még kissé ragacsos, majd valóban beszívódik, nem képez fehér réteget a bőrön. Nem igazán sminkeltem rá, alapozót talán 1-szer viseltem azóta, hogy a krém nálam van, maximum korrektor került a bőrömre, így erről nem igazán tudok beszámolni, hogy valóban kényelmes-e rá sminkelni.


INCI-t szorgosan bújóknak | nagyon érzékeny bőrűeknek nem igazán ajánlom ezt a krémet, ugyanis tartalmaz pár piros pöttyös anyagot, többek között 3 féle illatanyagot, amit nem értek, hogy minek bele ennyi, meg egyáltalán minek, de szerencsére nekem ilyen téren nem problémás a bőröm, mármint vannak dolgok, amik képesek irritálni, de egyébként túl problémásnak nem mondanám, úgyhogy nem okoz gondot egy-egy újabb krém kipróbálása. 

ÖSSZETEVŐK (INCI)

Water / Aqua  ,  Paraffinum Liquidum/ Mineral Oil eo  1 0 ,  Butyrospermum Parkii (Shea) Butter eo  ,  Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate eu ,  Dimethicone eo I szil  1 0 ,  Glycine Soja (Soybean) Oil eo  3 0 ,  Cetyl Alcohol ti I eo I eu I al  2 2 ,  Glyceryl Stearate eo I eu ,  Isopropyl Palmitate eo I i  4 1 ,  Petrolatum eo  ,  Disodium EDTA  ,  BHA ta  ,  Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Gel gy  ,  Ethylhexylglycerin  ,  Retinyl Palmitate a I v  2 2 ,  Methylparaben ta I par  0 0 ,  Phenoxyethanol ta  ,  Benzoic Acid ta  ,  Dehydroacetic Acid ta  ,  Polyaminopropyl Biguanide ta  ,  Parfum / Fragrance i  ,  Butylphenyl Methylpropional i  ,  Hydroxycitronellal i  ,  Lyral i  ,  Citronellol i  ,  Geraniol i  , Limonene i  ,  Linalool i  ,  Alpha-Isomethyl Ionone i  

Ha esetleg rákeresnél a piros pöttyös dolgokra:

A krémet a felbontástól számított 6 hónapon belül ajánlott elhasználni.

Összességében remekül beépült ez a termék a még kezdő szinten levő arcápolási rutinomba és biztosan nem is mostanában fog elfogyni, úgyhogy amíg az arcbőrömnek ez az ápolás elég, addig nem is tervezem lecserélni, esetleg ha épp megváltozik a bőröm minősége, akkor fogom szüneteltetni a használatát, de egyébként nekem bevált, szívesen használom.

A krémet a Take me shop webáruházban tudjátok megrendelni. 

Kioktatók kérem kíméljenek, viszont azt szívesen olvasom, hogy nektek mi vált be, mi nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, esetleg ezt a krémet próbáltátok-e már?

2 megjegyzés

  1. Amúgy nagymamám idejében sem voltak mindenmentes cuccok, mégis neki volt a legszebb bőre a világon. Ja és mindig napozott! Sosem volt ráncos és foltos. Abban hiszek, hogy bőrtípus függő a dolog. Nekem aknéra hajlamos a bőröm így igyekszem odafigyelni az összetevőkre. De amúgy egy kis parfümtől nem sírom el magam :'D Szóval ha tényleg beválik akkor miért ne?! Nekem inkább az állatkísérletekkel van bajom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ismerek olyat, aki a rengeteg napozás meg sok szoli miatt egy minimum egy 10-essel idősebbnek néz ki a bőre miatt... Mondjuk anno mamámék is rengeteg időt töltöttek nyaranta a földeken, és mégsem szottyos a bőre :D Az én bőröm sem zavarja az illatanyag, nem azért írtam, csak tök felesleges bele szerintem :D Így vagyok egyébként én is, attól, hogy egy állaton milyen tüneteket produkálnak bizonyos összetevők, az emberi testre lehetnek teljesen más hatással, szerencsétlen állatok meg szenvednek...

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.