Kérdezz-felelek Elenitől


Eleni készített egy bejegyzést pár díjról, amiket nemrég kapott, és a végén én is ott szerepeltem jelöltként, a feladat viszont csak annyi (aminek nagyon örülök), hogy legalább 5 kérdést ki "kell" választani, és azokat megválaszolni. Íme.



Alapvetően jó érzés díjat kapni, de az utóbbi időben nem szeretek ilyenekkel kapcsolatos posztokat írogatni, egy idő után elfogynak a "mondj magadról 10 tényt, amit eddig még nem tudtunk" dolgok, meg kiválasztani x jelöltet, mikor már 20-szor végigment a díj a bloggervilág minden szegletében (enyhe túlzással...). Na lényeg a lényeg, kiválasztottam 5 kérdést :)

1. Mit szeretsz legjobban a blogolásban?
Muszáj volt egy kimondottan blogoláshoz kapcsolódó kérdéssel indítanom. Szeretem az itt összekovácsolódott kis közösséget. Szeretem, hogy sosem rejtik véka alá a véleményüket, akkor sem, ha az épp nem egyezik az enyémmel - ettől szép ez az egész, mindenkinek van véleménye, és kulturált formában tudják tálalni. Szeretem a bejegyzésírás folyamatát, ha manikűr, akkor az elkészítését, aztán (ahogy termékeknél is) a fotózást, majd a képek szerkesztését és a bejegyzés szövegének megírását. Szeretem, hogy sok újdonsággal ismerkedtem meg eddig. Szeretem a blogot csinosítgatni, "öltöztetni", mintha egy virtuális gyermek lenne, akivel törődni kell - de ha elhanyagolom, akkor sem történik semmi.

2. Mi a kedvenc színed? Mit viselsz magadon szívesen (sminkben és ruházatban)?
Kimondottan nagyon kedvenc színem nincs, leginkább csak a különböző területeken, mint öltözködés, sminkek, körömfestés jelenik meg egy-egy jellegzetesebb szín, amit gyakrabban használok, mint a többit. Ruházatban leginkább a szürke, barna és fekete különböző árnyalatait viselem egy kevés vidámabb, csajosabb színnel vegyítve. Sminkeknél szintén a natúr, szürkés-barnás vonal a jellemző, ha profibb lennék, akkor természetesen készítenék csodaszínes sminkeket is, de nem vagyok, így nem készítek. A lakkok terén viszont szerintem a rózsaszín marad a favorit, persze emellett itt is vannak más színek, amiket szívesen hordok, pl a fehér és a fekete (most ne menjünk bele abba, hogy ezek valójában nem színek, tudom, tudom) vagy esetenként kék, de leginkább hangulatfüggő.

3. A magánéletedben ért-e előny vagy hátrány amiatt, hogy blogolsz?
Háááát. Nem tudom. Igazából tudják páran a közvetlen környezetemben élő ismerősök közül, hogy blogolok, de szerintem ezt mindenki letudja egy "hmm oké"-val, és ennyi. Nem bántott soha senki emiatt (miért is kellene?), de előnyöm sem igazán származott belőle - a boltban ugyanannyiért veszem a kenyeret, mint más, és Ricsi is pont annyira szeret, mint előtte :D

4. Ha nem sminktermékekre (kieg.: lakkokra) költenél, mire költenéd az így fennmaradt összeget? 
Elektronikai kütyüket, ruhákat és kiegészítőket, könyveket, Áfonykának és Szaffkónak mindenféle hiperszuper állatos dolgot vennék szerintem. Több pénzt és energiát fordítanék a lakás csinosítgatására. :)

5. Meddig tervezed a blogolást? Család mellett is folytatod majd?
Fogalmam sincs, meddig fogom fenntartani a blogot. Amíg lesz témám, lelkesedésem és időm rá, addig nem látom akadályát a blogolásnak. Ha lesz gyerekem, mellette is szeretnék majd írni, csak valószínűleg ő is szerepet játszana a blog életében, és mivel ő lesz majd a legfontosabb "tényező" az életemben, ezért valószínűleg új blogolási rutint alakítanék ki, és ugyan a blog kissé háttérbe fog szorulni (igen, ezt így előre tudom :D), de nem szeretnék tőle megválni belátható időn belül.


Szóval ez lett volna az én 5 kiválasztott kérdésem, köszönöm a jelölést Eleni :) És ahogy feljebb írtam, nem szeretek kiválasztani x jelöltet, így ha kedvet éreztek hozzá, válaszoljatok a kérdésekre akár a blogotokon, akár kommentben, szívesen fogadom :)

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.