AVON | mattító BB krém SPF15


Korábban próbáltam már alapozót és színezett hidratálót is, viszont BB krémhez még sosem volt szerencsém, ezért is szerettem volna kipróbálni és ezért is kértem a tesztelni valók közé. Nem fűztem hozzá különösebb reményeket és nem támasztottam elvárásokat, egyszerűen csak szerettem volna tudni, hogyan teljesít.

 A doboza egyszerű, letisztult, részemről nem is kell rá semmi több, ugyanez igaz a 30 ml krémet tartalmazó tubusra is, szóval számomra első látásra elég szimpatikus lett.

Amit a termék ígér:
"Mattító BB krém 15-ös fényvédő faktorral. Aktív komplex-szel chia magból és papagájvirágmagból nyert kivonatokkal. Segít csökkenteni a bőrhibák és a tág pórusok külsejét, mattító hatású; egész napos viselet.

Jellemzői:
-segít elhalványítani a bőrhibák külsejét
-csökkenti a bőr fénylését és a tág pórusok külsejét
-hidratált érzést ad
-természetes matt hatást kölcsönöz
-egész napos viselet

-bőrszépítő és mattító hatás"

Amit még tudni lehet róla:
- érzékeny bőrüek is használhatják
- hipoallergén
- parabén mentes
- allergológiailag tesztelt



Amit én tapasztaltam:
A krém állagra elég könnyed, könnyen eloszlatható, gyenge, de egységes fedést biztosít, ami épp elég arra, hogy a kisebb bőrhibákat valóban elrejtse. Nem feszítően, hanem tényleg egészséges, csillogástól mentes matt hatást biztosít, ugyanakkor hidratáló hatást nem véltem felfedezni, de amúgy is kenek alá hidratáló krémet, úgyhogy nem is várom el tőle. Aláhidratálás nélkül hajlamos az arc száraz területeit még inkább kiemelni, így én alapból is javaslok alá valami hidratáló alapot. Egy-másfél borsónyi elég volt az egész arcomra belőle, úgyhogy elég gazdaságosnak mondható.

A médium árnyalatot tudhatom a magaménak, és megmondom őszintén, az első kinyomásnál eléggé megijedtem, hogy ez nekem túl sötét, túl sárgás lesz, kicsit világosabbra számítottam. Eldolgozva ez már annyira nem szembetűnő, és örülök is, hogy nem a lightot választottam, de azt hiszem, kicsit várnom kell még a rendszeres használattal, leginkább nyáron lesz majd tökéletes. Viszont nem nagy melegben, mert akkor rólam minden lefolyik, de egy-egy "hűvösebb" napon, vagy esti partira biztosan jó választás lesz. Az SPF15-ről nem igazán tudok "nyilatkozni", valószínűleg jó dolog, bár én annyira nem foglalkozom a fényvédelemmel, nem is ástam magam egyelőre mélyebben bele a témába, de akik igen, azok pedig úgyis használnak erősebb fényvédőt. Egy átlagos, nem rohanós és nem izzadós napot kibír, (rajtam melegebb időben lefolyik, hála a verejtékmirigyeimnek), ám az olajosabb részek (mint pl. T-zóna) hajlamosak átfényesedni, így korrigálásra szükség lehet.


nagyon vékony rétegben, ujjal eldolgozva

Valószínűleg a másik, Light árnyalat is sárgás lesz, legalábbis a Mediumból kiindulva, így ha a bőröd rózsaszínes árnyalatú, akkor ez a termék nem neked lett kitalálva, mivel hiába alkalmazkodik a bőr színéhez, azért mégis csak lesz egy kis elütés, ha alapból teljesen más bőrtónussal rendelkezel. Viszont akik alapvetően inkább a sárgás bőrtónusba esnek, azoknak jól jöhet, csak tényleg oda kell figyelni, hogy a két árnyalatból melyik passzol inkább.

Az áprilisi katalógusban a sima és a mattító változatot is 1699 Ft-os áron tudjátok megvenni, teljes áron 2199 Ft-ba kerül, mindezért 30 ml termék jár. A webshopban ezen a linken találjátok meg.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.