LFP! | Shabby Chic

A mai témánk kitalálója Szilvi volt. Bevallom, korábban sosem hallottam a shabby chic stílusról, de a gugliban körülnézve arra jutottam, hogy nekem ez nagyon tetszik, bár számomra a külső jegyekben elég sok hasonlóságot mutat a vintage stílussal, szóval érthető, hogy miért is tetszik. Úgyhogy maga a manikűr nem jelentett számomra különösebb kihívást, a mai posztban látható manikűrhöz hasonlót elég sokat készítettem már az elmúlt pár évben. Viszont mindenféleképp akartam valami inspirációt keresni, hogy ne csak úgy durrbele módon készüljön a manikűr, de a bejegyzésben mindent megtaláltok :)


Az inspirációt ez a kép nyújtotta. Viszonylag sokféle minta található meg rajta, mégis jól kombinálhatóak, hiszen az adott képen is jól néz ki ez a pasztell kavalkád. Amiket tudtam, hogy mindenféleképp akarok a körmeimre, az a rózsaszín és zöld alap, a pöttyök és a rózsák voltak első körben. Sajnos pont ilyen piszkos, már-már világos szürkébe hajló zöldem nincs (van ötletetek ilyenre?), így az Essence Hello spring! nevű lakkját használtam, a rózsaszín pedig az OPI Chic from ears to tail nevű kicsikéje. A minták akrilfestékkel készültek, nem is tudom, mire mennék ezek nélkül lassan, úgyhogy megfestegettem mindent, majd töröltem a középső ujjam, lett "terítőminta", és egy újabb agymenés eredményeképp az inspiráció barna sávja rózsaszínként jelent meg a középső ujjamon. Szóval 3 variáció egy témára :) Végül egyébként mindent mattítottam, nekem így volt "tökéletes". :)





Ne felejtsétek el megnézni a többiek alkotásait sem!

20 megjegyzés

  1. Nagyon jó lett, leginkább az első mani tetszik, de a többi is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az a terítőminta! Nagyon szuper lett mind :) Én is ezt a zöldet használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Azért a terítőminta biztosan menne szebben is egy kis gyakorlás után :D

      Törlés
  3. Ez annyira szuper Ciska!!! :) :) :)
    Imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Nekem a második a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  5. Wow, de szépek! Nem is tudom melyik tetszik a legjobban :) Mind gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  6. Jók ezek a variációk, főleg a terítőmintás! Nagyon kreatív vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igyekeztem több mintából inspirálódni :)

      Törlés
  7. Gyönyörű lett minden verzióban! A gyűrűsujjad a kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nekem is az tetszett a leginkább, de minden ujjamon soknak éreztem volna :D

      Törlés
  8. Nagyon hangulatos, az első a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igyekeztem minden tőlem telhetőt beleadni :)

      Törlés
  9. Még mielőtt belekattintottam, éreztem, hogy nagyon szép, ízlésesen kidolgozott manikűrt fogok látni. Azt gondolom, hogy ez a stílus akkor mutat jól a körmökön és a lakberendezésben, ha megőrizzük a vidéki, kissé kopott romantikát, ugyanakkor egyensúlyozunk a penge élén, hogy ne váltsunk át szélsőséges giccsbe. Ez szerintem baromi nehéz, szerencsére biztos érzékkel nyúltál a témához, és csodálatos lett a manikűröd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez igazán jólesik! A giccses manikűröket nem igazán szeretem, legalábbis magamon, ezért mindig próbálok egy bizonyos határon belül alkotni, akármi is a téma :)

      Törlés
  10. Mind nagyon cuki szerintem, és igényes, mint mindig! :) Nekem a gyűrűsujjad díszítése tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.