ILNP | Daisy Jane


Van úgy, hogy semmi lakk nem tetszik, és van úgy, hogy igen, de nincs készleten. Azt hiszem, ez utóbbi a rosszabb. Ugye a Cirque Astra mellé nagyon szerettem volna, ha a Hatch is jön vele, ám ő elfogyott a Nailland standon. Vészmegoldásnak kitaláltam az ILNP Sweet Pea-t, ami aztán szintén nem volt, így harmadik lehetséges opciónak a Daisy Jane-t választottam...

Szóval, fene se tudja, mikor választottam épp aktuális kollekcióból, én általában le vagyok maradva, és korábbi kollekciók tagjai kerülnek hozzám, most viszont sikerült a Cirque után ismét egy 2016-os tavaszi kollekciós lakkot kiválasztani, szóval dupláztam :). A Daisy Jane egy piszkos, világos/pasztell/baba rózsaszín, jelly alapú lakk, amibe sok-sok csillám és pehely került, de leginkább csak megfűszerezik az alapot, nem ők kapják a főszerepet. Az ecsete a szokásos ILNP ecset, úgyhogy erről most nem készítettem külön fotót. Mivel jelly, ezért nem fed tökéletesen két rétegben, az én körmeim vége átlátszott még a második réteg után (egy vékony és egy közepes réteget kentem fel, bár a képeken nem feltűnőek a körömvégeim, élőben igen), de nem bánom, szép és bár nem természetes hatású, de a közelében van. Kellemes látvány, abszolút iroda/vizsga/felvételi/interjú-kompatibilis. A képeken fedőlakkal láthatjátok.







Két manikűr is készült már vele (pontosabban több, de kettő, amit szívesen mutogatok :D). Az egyik egy nagyon egyszerű nyomdázás, a MoYou London Holy Shapes 02-t használtam hozzá. A második manikűr pedig a születésnapomon viselt manikűr, ami csak egy pöttyet bonyolultabb, nem az egész köröm van kifestve és nyomdázva, már ami a középső és a gyűrűsujjamat illeti, hanem csak a fele, ennyi a csavar az egészben.




Összességében, bár ugye nem őt szerettem volna a legelején, egyáltalán nem bántam meg, hogy harmadik választásként ő lett a szerencsés, vagyis inkább én, mert igencsak szépséges lakk, és amikor semmi sem jó, már ami a lakkokat illeti, olyankor jól jöhet jolly jokerként :)

2 megjegyzés

  1. A promoképek miatt teljesen odavoltam érte, aztán láttam többféle fotót és kiszerettem belőle. Persze ha olcsóbb lenne, akkor dobnám a kosárba, de 100. rózsaszín lakknak mégse veszem meg ennyiért, ha nem teljes a szerelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ez abszolút érthető :) Ha lett volna a Cirque Hatch, eszembe sem jutott volna körülnézni az ILNP fronton, de így végül nem bánom, hogy hozzám került, mert biztosan ki fogom használni :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.