Videoklip inspirálta manikűr


A mai bejegyzés tulajdonképpen még a Julcsival közös kollabunk alatt készült, ám közös posztolásokra nem kerül sor egy darabig, de azért én reménykedem, hogy egyszer majd újra visszatér Julcsi, és ha nem is ott, ahol abbahagytuk, de folytatjuk majd :) Viszont ezt a manikűrt nem akartam veszni hagyni, annak ellenére sem, hogy nem egy remekmű, így gondoltam, megmutatom nektek.


A téma a videoklip inspirálta manikűrök volt, én pedig Zara Larssontól a Never forget you-t választottam inspirációmnak. Amit tudni kell Zara Larssonról, röviden összefoglalva annyi, hogy egy svéd fiatal lányról van szó (még csak 18 éves), dalszövegíró és énekesnő egyaránt, aki 2008-ban megnyerte a svéd Got Talent-et, a Talang-ot. Erőteljes hangja van, viszont egyaránt jól állnak neki a lassabb, komolyabb típusú, és a könnyed, valóban populáris, ugrabugra számok is.

A videoklip, amit választottam:


Eleinte úgy gondoltam, hogy biztosan a Lush life-ot fogom választani, mert színes, pörgős, vidám dal, és abszolút átérzem a hangulatát, a mondanivalóját. Aztán ahogy tovább böngésztem a dalai között, megakadtam ennél (meghallgattam 800-szor), és tudtam, hogy ehhez fogok manikűrt készíteni, akkor is, ha nehéz lesz.

Hogy miért ezt választottam?
Nagyon megtetszett a szörny és  lány egy életen át tartó barátsága. Megfogott, hogy a lány bármikor, az élete bármely szakaszában "meglátogatta" és meglátogathatta a lényt, mindig számíthatott rá, akkor is, ha épp hosszú időn át nem találkoztak előtte, mégis ott folytatták, ahol korábban abbamaradt az előző találka. 

A manikűrömről:
Magát a nagy fekete lényt mindenféleképp meg akartam jeleníteni valahogy a körmeimen, így hát "portrét" készítettem róla, egy nyomdapárnára, akrillal, előtte pedig felvázoltam ceruzával, hogy nagyjából hogyan is kell kinéznie, de nem sokban hasonlítanak. Bár így utólag nézve olyan, mint egy bika, karikával az orrában, de egyébként örülök, hogy legalább valamit sikerült kiviteleznem, ami hasonlít a klipben szereplő szörnyre. A többi körmömön a színek a pillanatnyi hangulatot hivatottak megmutatni, amit akkor érzünk, amikor a számunkra fontos "szörnyünkre" gondolunk. A szívek nem pusztán szerelmet hivatottak ábrázolni, hanem szeretetet és tiszteletet egyaránt. Végül eszembe jutott, hogy egy plüssmaci is fontos eleme lett volna a manikűrnek, de már mindegy... Szóval ez lenne az én manikűröm:







Készült más videoklip inspirálta manikűröm is korábban, őt  Instagramon találjátok meg  :)

3 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.