Whats Up Nails | French Tip Tape


Ugyan egy francia manikűr nem tartozik a bonyolultabbak közé, és sok-sok gyakorlás után szabad kézzel is megy az elkészítés, azért nem baj, ha sablon is kéznél van, mert kreatív dolgok is kisülhetnek a végén.
Szóval, a mai bejegyzésben erről a francia manikűr sablonról lesz szó. Szintén medium méret, 120 sablon található rajta, ami elég lesz jó pár manikűr elkészítéséhez, mert egy sablont akár 2-szer is fel lehet használni - próbáltam, bár nyilván ehhez az kell, hogy ne legyen nyakig lakkos.


A mutatóujjam kifestettem feketére, a hüvelyket fehérre, a kisujjamra pedig a FUN 24 Karat diamond h került. A középső és gyűrűsujjamra pedig felhelyeztem 1-1 sablont, majd fehérrel megfestettem a francia manikűrre leginkább jellemző fehér végeket.



És ennyi lett volna. Ja, nem. :) Folytattam, hogy egy kis csavart vigyek a dologba, két ugyanilyen sablont felhelyeztem a "francia" körmeimre, ám függőlegesen, hogy most oldalt legyen 1-1 ív. Ezeket az íveket szintén a 24 Karat diamond h-val festettem ki. Megmondom őszintén, élőben nem tűnt ennyire "üresnek" az a rész, néhol átsejlik a képeken...



Majd fekete akrillal húztam 1-1 sávot, és strasszokkal zártam az egészet, bár így utólag szerintem jobb lett volna, ha szegecs kerül oda, de már késő :)


Az elmúlt időszakban szívesen készítettem francia manikűr alapú manikűröket, és most még jobban megjött hozzá a kedvem, biztosan fogok többfélét alkotni majd ezzel a sablonnal, vannak ötleteim. A Whats Up Nails-nél itt találjátok ezt az ívet, a Naillandnél viszont nem kapható ez a termék.

Még ez a manikűr is ezzel a sablonnal készült, s bár nem francia, de szerintem mutatós lett :)

5 megjegyzés

  1. Klassz manikűr született ezekkel a sablonokkal! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper, ki kell próbáljam, de úgyse lesz ilyen szép. Nekem befolyik a sablon alá is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a típus nagyon jól tapad, így nem fokyt be alá egyáltalán. Régebben próbálkoztam én is másféle francia sablonokkal, amik viszont valóban elég vackok voltak :D

      Törlés
  3. Szép a francia, de inkább kifestem egyszínűre a körmeimet, ha lehet választani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha a saját körmeidről van szó, akkor igen, lehet választani :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.