AVON | Luxe dúsító szempillaspirál & Ultra colour ajakrúzs * Bronze treasure


A mai posztban az Avon Luxe dúsító spirálja és az Ultra Colour rúzsokból a Bronze treasure árnyalat kerül bemutatásra általam. Ez a bejegyzés amolyan Szeret, nem szeret poszt lesz, mert a két termék közül az egyik nagyon nagyon, de úgy igazán kedvencem lett, a másik viszont egyáltalán nem. Bár nyilván a sorrendből talán nem is nehéz kitalálni, hogy melyik nyerte el igazán a szívem.

Luxe dúsító szempillaspirál


A Luxe szempillaspirál igazából nem újdonság, ám új, ünnepi csomagolást, borítást kapott. Nekem nagyon tetszik a külső, mind a dobozé, mind magáé a spirálé egyaránt. Az arany mintázat nagyon jól passzol a fekete és bézses színekhez egyaránt, bááár kimondottan ünnepinek nem mondanám, de egyébként nagyon elegáns. A keféje hagyományos, szeretem ezt is és a gumírozott sörtéset is egyaránt, szóval általában inkább az alapján választok spirált, hogy milyen a kefe feje és milyen sűrűn vannak a a sörték a kefén - a túl kevés és a túl sok sem ideális nekem, ezen a kefén viszont szerintem teljesen jó elosztásban találhatóak.

Amit egyébként a spirálról írnak:

"Az AVON Luxe dúsító szempillaspirál már a legelső felvitelkor gyönyörűen dús szempillákat varázsol, hogy vonzónak és szexinek érezhesd magad. Most különleges kiadásban lehet a tiéd!
JELLEMZŐI:
  • nem maszatolódik és nem csomósodik
  • fekete gyöngypigmenteket tartalmaz az intenzív tekintetért"


Amit én tapasztaltam, abban a dúsítás nem szerepel, pedig elvileg ez lenne a fő tulajdonsága/erőssége ennek a terméknek, ennek ellenére én nagyon szeretem. Hogy miért? Mert az én kis csoffadt pilláimat is nagyon szépen szétválasztja, nincs összetapadás, a kefe tökéletes mennyiségű anyagot vesz fel, könnyű eloszlatni a pillákon, a legtöbb pillához simán odaférek a kefével. Ugyan nem dúsít, de ahogy én észrevettem, azért hosszabbít, aminek én örülök. Két rétegben sincs pókláb hatás, szóval számomra ez a spirál az idei év egyik legjobb választásának bizonyult.


Ugyan képeken nem annyira látványos a különbség, de higgyétek el, nem fukarkodtam a festékkel, és bár nem sikerült egyforma szögből lefotóznom a szemem egyetlen alkalommal sem (vagy ha igen, akkor homályos lett a fotó, ki gondolta volna), de remélem, azért látható a különbség a pucér és a festett szempillák között.


Ultra Colour ajakrúzs* Bronze treasure

Gondolom, a fentiekből már kiderült, hogy ezzel a rúzzsal nem leszek épp a legjobb barátságban, de hát ez megesik, nincs olyan, hogy egy termék mindenkinek tökéletesen beválik. Persze nagyon örülök, hogy kipróbálhattam, hiszen így is egy tapasztalattal lettem gazdagabb.

Amit a termékről írnak:
"Kondícionáló és intenzív színű rúzs! Krémes ajakrúzs az intenzív színről gondoskodó önmegújító pigmentekkel és kondícionáló olajokkal.

JELLEMZŐI:
  • tápláló olajokkal
  • 15-ös fényvédő faktort tartalmaz
  • kupakján gyémántszerű díszítéssel"

Bevallom őszintén, a legnagyobb problémám a rúzs színével van. Persze, tudom, hogy nem szabad hinni a katalógusban található színeknek, én mégis szerettem volna, ha tényleg olyan, mint amilyen a katalógusban/weboldalukon. Egyszerűen nekem ez az árnyalat nem áll jól. Fura. Maga a rúzs egyébként egész jó lenne. Nem szárít, nagyon szép, kissé metálos csillogása van, érdemes egyébként előtte hidratálni (mint a legtöbb rúzs előtt), mert kiemeli a száraz területeket. A kontúrceruzát is javaslom, mert itt-ott hajlamos kifutni a száj körvonalain. A tartósságát nem tudom, mert a színe miatt képtelen voltam elviselni magamon. Őszintén sajnálom, hogy így alakult.



A Luxe dúsító szepillaspirált és az ajakrúzst is megtaláljátok a decemberi katalógusban, előbbit jelenleg  2599 Ft helyett 1799-ért, utóbbit pedig 1699 helyett 979 Ft-ért.

4 megjegyzés

  1. CSoffadt pillák, ugyan már :D Szép hosszúak.
    Jó ez a rúzs, de nekem sem állna jó, meleg színe van, nem elég piros hozzám. Pedig szép árnyalat, csak olyan barnás, ősz típusú, barna hajú nőn tudom elképzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utálom a szempilláimat, pont olyanok, mint a hajam. Rövid és kevés :'D Legalábbis én így látom :D
      Alapjáraton barna vagyok, de a nem festett énemen sem tudnám elképzelni ezt az árnyalatot, lehet, hogy kell hozzá egy bizonyos bőrtónus, ami nekem nincs :D

      Törlés
    2. Szerintem nem rövid, hanem vékony szálú, de hosszú. Olyan seprűs, szerintem szép. Röviddel nehezebb lenne mit kezdeni. Ja, hát az én hajam is festett, de ez a rúzs világos még a szám színéhez is, világosabbra nem szoktam festeni, mert nem látszik, hogy van szám :)

      Törlés
    3. Alapvetően egyébként én is sötétebbet vártam, a katalógusban lévő színminta alapján, annak jobban örültem volna, de már mindegy :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.