Az utolsó manikűrös bejegyzés - idén :)


A karácsony után szinte egyből köszönthetjük az új évet. És hát mit is mondhatnék, ismét egy ünnep, ami manikűr(ök)ért kiált. Így a mai posztban 4-et is mutatok, amit az elmúlt napokban készítettem. Most leginkább az egyszerűségre törekedtem, igyekeztem a legkevésbé giccseseket alkotni. Van már egy két évvel ezelőtti, szintén szilveszteri manikűr ötleteket találtok benne, ide kattintva megtekinthetitek (fura az a kitekert kéztartás :D).


1. "egyszerű"

Az első manikűrt nem akartam annyira ünnepiesre készíteni, szerettem volna valami olyat, ami nem nagyon köthető magához az alkalomhoz, hanem bármilyen eseményre elkészíthető. A pelyhek, a holo hatás már magában is extra sokaknak, viszont szerettem volna tompítani a feketével. Nem egyforma "mintát" készítettem a körmeimre, francia manikűr sablonnal különböző íveket töltöttem ki a feketével. Akár nyomdával is díszíthető az "üres" rész, de szerintem így önmagában is jól mutat.


2. "krétás"

A karácsonyi manikűröknél nagy sikert aratott a minimal fekete matt manikűr, aminek nagyon örültem. Most is készítettem matt fekete alapra, ám ez szerintem minimalnak a legkevésbé sem mondható, viszont azért törekedtem az egyszerűségre, de arra is, hogy kicsit különleges legyen. 


3. "tűzijáték"

Az alábbi manikűr is vetekszik a "poszt legegyszerűbb manikűrje" címért, hiszen fehér alapra nyomdáztam, a Pet'la Plate Fireworks lemezről van a minta, és a Barry M gold foil lakkot használtam hozzá. 


4. "elegáns"

Ez a manikűr már fenn van instagramon, szóval biztosan lesz, akinek ez már nem újdonság. Az alap a Cirque Fast fashion, imádom, fénytől függően változik a színe, hol nude-osabb, hol barnásabb, igazán különleges, én úgy gondolom, abszolút megérte számomra. Vékony csíkokkal választottam le kisebb-nagyobb területeket és kitöltöttem ILNP Clockwork meg BPS fekete lakkal (nyomdázáshoz is tökéletes, de egyébként 1 rétegben fed, imádom!).


Egyelőre fogalmam sincs, hogy 31-én mit fogok viselni, majd kiderül - és instán valószínűleg úgyis látható lesz majd. De meséljetek, ti mit fogtok viselni? Mentek majd valamerre, vagy családi körben, otthon töltitek az estét?

10 megjegyzés

  1. Szebbnél szebbek :) Az első és utolsó a kedvencem. A család fele beteg, szóval itthon maradunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek!
      Jobbulást kívánok! :)

      Törlés
  2. Az első és az utolsó kifejezetten tetszik :) szilveszter éjjel dolgozni fogok, de milyen manikűrrel azt még nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem a legjobb program, de sajnos az egészségügy már csak ilyen... :/
      Remélem, azért majd láthatjuk valahol, hogy mit fogsz viselni/mit viseltél :)

      Törlés
  3. Az első nagy kedvenc, szerintem kipróbálok valami hasonlót hamarosan. Köszi az inspirációt és B.U.É.K.! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! Boldog új évet neked is! :)

      Törlés
  4. Nekem mindegyik nagyon tetszik :)
    Boldog Új Évet Ciska :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira szép az összes, nem is tudnék választani :) a régi szilveszteri posztot nézve pedig jó látni a fejlődésedet a körömfestés és a kéztartás terén is :D

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.