Eveline, kétszer...


Akár egy újabb körömnapló rész is lehetne a mai, ám nem kimondottan a körömápolás lesz a téma, habár van hozzá köze. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de akárkivel találkozom, a keze az egyik azon dolgok közül, amit megnézek rajta. Épp emiatt törekszem én is arra, hogy az én kezeim is a lehető legápoltabbak legyenek, már amennyire tőlem telik, szerintem az ápolt kéz is meghatározó része a rólunk másokban, és a bennünk másokról kialakult képnek.


Az Eveline Cosmetics márka már lassan két és fél éve a mindennapjaim része, hála a 8in1 Total Action körömerősítőjüknek, amit még Eleni javasolt 2014 nyarán. Sajnos néha sikerül túlzásba is vinnem a használatát, de igyekszem tartani a mértéket.  Még mindig nem kúraszerűen használom egyébként, hanem manikűrök alá alapként, viszont igyekszem néha pár napos szünetet tartani, muszáj. Szétreszelt, sérült körmökre nem javaslom egyébként, de ha valakinek "csak" vékony, gyenge, erősítésre váró körme van, jó választás lehet, persze senkit nem akarok rábeszélni. A termékek egyébként a Notino-n is kaphatóak, a körömerősítő lakk és kézkrém nevére kattintva a webshopban lyukadtok ki.



Az elmúlt hetekben pedig újabb Eveline-nel bővült a mostani kézápolási "rutinom", ami nem más, mint az 5in1 Koncentrált glicerines kéz- és körömkrém/maszk bio kecsketejjel, E-vitaminnal, karité vajjal, kollagénnel és elasztinnal, búzacsíra olajjal, D-phantenollal és allantoinnal - egyébként az összetevőinek a listája nem ennyiből áll, a Krémmánián megtaláljátok mikből áll.



Amit a kézkrémmel kapcsolatban eddig tapasztaltam:
A külseje semmi extra, a csavaros kupak viszont nem a kedvencem, talán egy pattintós kupak praktikusabb lenne, mint a kézkrémeknél, testápolóknál, tusfürdőknél és egyéb testápolási termékeknél általában. Az illata kellemes, nem zavaró, nem erős, sima krém illat. Állagra elsőre nagyon könnyednek tűnik, viszont ahogy eldolgozzuk, úgy lesz a végére kicsit testesebb, viaszosabb állagú, de nehéznek nem mondanám. Hamar beszívódik. Maszkként még nem alkalmaztam, szóval az így kifejtett hatásáról nem tudok nyilatkozni, de összességében nekem jelen pillanatban nagy kedvencem. Szerencsére mostanában egyébként sem extrém száraz a kezem, így nappali hidratálásra bőven tökéletes ez a krém.

És ahogy jelenleg a körmeim és a bőröm kinéz:
Persze nyilván nézhetne ki tökéletesebben is, de én már ennek is örülök. A kis- és gyűrűsujjam körme még a műkörömből "gyógyul", azért nincs olyan "szép" íve a szabadszélnek, mint a többi körmömnél.



Nektek melyik kézkrém vált be a legjobban?

3 megjegyzés

  1. Szerintem szép a kezed. Nem tudom, visszanő-e a szabadszélnél a köröm, nekem ami megsérült, annak maradt a sérült íve. (De te fiatalabb vagy :) Elég gyakran krémezek, ha kimegyek és estére a Balea téli Handkonzentrat krémjét használom, nappalra Anacondát, a zöld tégelyest. Inkább a rendszeres ápolás, ami meglátszik, nem is a kézkrém fajtája, ami nálam számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban fontos, hogy rendszeresen ápoljuk a kezünket és körmeinket, de azért az sem mindegy, hogy mennyire hatásos, amivel ezt tesszük :)
      A poszt megírása óta egy kicsivel már jobb egyébként az állapota a körmeimnek, már ezzel is megelégszem, ha 100%-osan nem is áll helyre esetleg. Mostanában alig van pucéran hagyva, úgyhogy nem kell sokat nézegetnem :)

      Törlés
  2. A 8+1 nekem is megvan, ritkán használom, azt is ált. lakkozás alá, vagy ha nincs kedvem/dőm lakkozni, akkor csak ezt kenem fel. Szeretem, örülök, hogy végre nálunk is kapható és beszerezhettem. :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.