Karácsonyi kívánságlista


Hamarosan karácsony, ezért úgy gondoltam, összeállítok egy kis kívánságlistát, mert miért ne, esetleg útmutatónak jó lehet, hátha a Jézuska innen inspirálódna. Ki tudja. :) Nem vittem túlzásba, meg nincsenek hatalmas vágyaim egyébként, meg az sem baj, ha ezekből nem jön össze semmi, de jó volt nézelődni :) Szóval kedves Mikulás, juttasd el ezt a posztot az Jézuskának!

Kedves Jézuska!


 Tudod, nem vagyok követelőző és telhetetlen típus. Nagyon szeretek adni, sőt, ha tehetném, egyfolytában csak adnék. A családomnak, a barátaimnak, azoknak, akik megérdemlik. És adnék magamnak is, de abban nincs meglepetés. Pedig én nagyon szeretem a meglepetéseket, egyben nagyon kíváncsi is vagyok, így szeretem tudni, hogy milyen opciók vannak a meglepetésre. Ezért összeállítottam neked egy kis listát, amiből, ha gondolod, hogy teljesítenél 1-2 pontot, akkor én már nagyon boldog leszek. Persze nem sértődöm meg, ha mégsem úgy alakul a dolog, de azért nem szeretném, hogy esetleg rajtam múljon az egész. De ha 1-2 "tételt" teljesítesz, ígérem, nagyon meg fogok lepődni.

 A lakk szekció teszi ki a "lista" nagyobb felét, bár még tudtam volna nem is keveset hozzá tenni, de próbáltam az ésszerűség határain belül mozogni.
A Cirque Hatch nagyon tetszik, már az Astrám idején is tetszett, jól kihasználható, szuper nail art alapnak gondolom, más lakkokkal jól összepárosítható, de félek is tőle, épp az Astra-incidens miatt. A másik Cirque a csoportban a Fast fashion. Nagyon szép krém lakk, egyszerű, de elegáns, bár félek, hogy az én bőrszínemmel nem igazán passzolna össze, de ettől függetlenül szívesen adnék neki esélyt... :) A két piCture pOlish a Holo on top! és a Sisters. Előbbi a csodás holo pelyhek miatt záródott a szívembe, nem zavar, hogy képes rendesen fedni és fedőlakként nem az igazi, én tökéletesen ellennék vele. A sisters pedig a neve miatt nagy szerelem :)  A Cupcake Polish Imagine annyira szép, nem egy hétköznapi darab, de szívesen viselném bármikor. Az Il était un vernis #monsieurjetaime nagyon szép lakk, semmi extra nincs benne, mégis simán viselném bármikor, valamiért a legtöbb évszakkal simán kompatibilisnek érzem. A Different Dimension ...Dream within a dream viszont annyira különleges, és bolondos, és gyönyörű egyszerre, fantasztikus, na. A lemez pedig a MoYou London Trend Hunter 03-as darabja, sima nyomdázáshoz és nyomdamatricához is tökéletes lehet.



Szintén nagy vágyam (a listáról melyik nem?) a Guess Seductive parfüm, amiről még Anikó blogján olvastam, és utána egy DM-es vásárlásom során meg is szagoltam, és teljesen a magaménak érzem, nagyon finom illat.
A Livuska gyűrűk mostanában mindenhol szembejönnek velem. Hol Instagramon, hol Facebookon, akár sima posztként, akár hirdetésként, és mindig gyönyörködöm a szépséges ékszerekben. Egyszerűek, de a szépségük pont ebben rejlik, különleges darabok.
Utolsó előttinek egy határidőnaplót választottam, persze nem pont a képen lévőre ácsingózom, bár nem mondanék rá nemet, mert gyönyörű. Egyébként a képen látható az egy Bloom Planners darab, ha esetleg érdekel valakit.
A Remington hajsimító keféről már láttam pár posztot, videót, és bevallom, eléggé meggyőzőek voltak. A jelenlegi hajvasalómat még középsulis időkben kaptam, és hiába működik jól, sajna nem tartja meg a hajam az egyenességet, visszahullámosodik, ennek a terméknek pedig szívesen adnék egy esélyt.
Legvégül, ami jelenleg szívem legnagyobb vágya, az a Nikon Coolpix A300 fényképezőgép. Nyilván lehetne többszázezres is ez a legnagyobb vágy, de igyekszem reális maradni és szerényebb, de jól működő gépek között nézelődni.

Egy kis segítség, hogy hol találhatóak az online rendelhető termékek (bár simán lehet, hogy van, amelyik már vagy még nem elérhető):



 Nos, kedves Jézuska, ez lenne az én kis kívánságlistám :)



És a ti listátokon mik szerepelnek? :)

4 megjegyzés

  1. Jó sok minden :) Én csak pár lakkot, nyomdalemezt vettem "karácsonyra", a gyerekek kapnak nálunk ajándékot, a kicsik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk nincs gyerek, csak Szaffi :) Nálunk még mi vagyunk a "gyerekek", bár ami kell, azt általában megvesszük évközben. Ezen a listán csak olyanok vannak, amik nélkül egyébként simán tudok élni, de jó lenne, ha meglennének :)

      Törlés
    2. Aztán majd kiderül, hogy ebből mi lesz, vagy mi nem :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.