New in | Different Dimension *...Dream Within a Dream & Rejoice



Konkrétan egy hete úgy döntöttem, kipipálok még egy pontot a karácsonyi kívánságlistámról, szerencsére a kívánságlista egy olyan dolog, aminek nincs lejárati ideje. A lista ezen pontja nem más volt, mint a ...Dream within a dream lakk a Different Dimension márkától, amit a Nailmail kínálatában is megtalálhatunk. Ezen felül, amiért viszont nagyon hálás vagyok Arabellának, lehetőséget kaptam arra, hogy válasszak egy lakkot a rendelésem mellé, mint tesztelnivaló. Így végül a glitteres szépség nem egyedül érkezett, hanem a Rejoice társaságában. A bejegyzés viszonylag sok képet tartalmaz!


a verset, aminek a címe a lakk neve is, itt tudjátok angolul és magyarul egyaránt elolvasni

Amint megláttam Edina képeit erről a lakkról, éreztem, hogy nekem szükségem van erre a lakkra, pedig én nagyon ritkán érzek ilyet az utóbbi időben. Annyira különleges, magával ragadó, viszont valószínűleg eléggé megosztó is. Az alapja sok-sok aprócska holografikus ezüst glitter, és ezt fűszerezték meg kisebb-nagyobb és különböző formájú fekete, illetve narancssárga glitterrel. Ha kenjük, 3 réteg szükséges a viszonylag tökéletes fedéshez (bár én csak kettőt kentem, és itt-ott ugyan átsejlik/átlátszik a körömvég, élőben nem volt feltűnő és zavaró, de ha ide-oda tettem volna 1-1 glittert, akkor képen sem feltűnő), szivaccsal viszont már két rétegben abszolút tökéletes fedés érhető el vele. A felülete nem lesz egyenletes, így a fedőlakkból vastagabb, vagy több, vékonyabb réteg szükséges, legalábbis annak, akit zavar az egyenletlen felszín. Az ecsetét nem szeretem, fura vele lakkozni, de nem tudnám megmondani, miért. Ennek ellenére jól lehet vele lakkozni, ilyen szempontból nincs probléma. Lehúzható alapot használtam alá, valószínűleg ezt a glitter mixet nem a legegyszerűbb eltávolítani.







Természetes nappali fényben is készítettem róla képeket, ugyan már csak a manikűrt tudtam megörökíteni, teljesen önmagában elfelejtettem így lefotózni. Viszont mivel nincs minden körmömön minta, így is nagyon jól látszik, hogy erőteljes nap- és lámpafény nélkül is nagyon jól néz ki ez a lakk.



Szivaccsal felütögetve, szintén két rétegben. Így nincs olyan hely, ahova nem jutna glitter, ez is egy jó módszer a lakk felvitelére, bááár szerintem így kicsit zsúfolt az összhatás. A képek lámpafénynél készültek.






Úgy gondoltam, hogy mivel a ...Dream Within A Dream egy eléggé feltűnő, és nem könnyen kombinálható darab, ezért a választásom egy olyan lakkra fog esni, ami sok manikűrbe beilleszthető és persze önmagában is jól mutat, és szerintem a Rejoice tökéletes erre a célra. A lakk alapja ezüst lineár holo, és ebbe került még sok-sok ezüst pehely. Fénytől függően hol az ezüstös oldala kerül előtérbe, hol pedig a kellemes, nem túl hivalkodó holo hatás. Két rétegben tökéletesen fed. Az előzőhöz hasonlóan ennek az ecsetét sem szeretem (valószínűleg egyik DD lakkét sem fogom, hacsak nem lesz egyszer másmilyen), de simán lehet vele szépen, ívesen lakkozni. A lakk maga könnyen eltávolítható, a pelyhek sem ragaszkodóak.






Erről a lakkról is készült természetes nappali fényben fotó. Jól látszik, hogy ha nem éri közvetlen, erőteljesebb fény, akkor az ezüstös, pelyhes arca dominál inkább, így kissé fagyosabb-jegesebb hatása lesz a lakknak.




Nagyon örülök, hogy egy szuper márka két még szuperebb lakkjával gyarapodott a készletem, bátran merem őket ajánlani, a Rejoice-t pedig szeretném még egyszer külön megköszönni! A nevekre kattintva mindkét lakkot megtaláljátok a Nailmail-en:

A manikűröknél a minták elkészítéséhez a WhatsUpNails X-pattern és Hypnose stencileket használtam, kivéve a DWAD hullámos manikűrjét, az a BP-L050 lemez egyik mintájával készült.

6 megjegyzés

  1. Az ezüst nagyon tetszik, a másik csak távolról, mert glitteres :) De maniban jól mutat mindegyik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Alapvetően nekem sem a szívem csücskei a glitteres lakkok, de én ezt többnek érzem, mint egy mezei glitterhalmaz, és szerencsére egyáltalán nem bántam meg, sőt :) De abban biztos voltam egyébként, hogy sokaknak a Rejoice könnyebben emészthető, jobban szerethető darab :)

      Törlés
  2. Rejoice nekem is megvan, nagyon jól használható még ezüstös díszítéshez is. A Glitteres is nagyon tetszik, de tartok a lemosástól, hogy vakargatni kellene. A lehúzható alapot én nem szeretem sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem díszítettem semmi a Rejoice-szal, de majd kipróbálom egyszer, ha megnőnek a körmeim :') Igen, én is azért félek csak lehúzható alap nélkül felkenni a ...Dream Within A Dream-et, mert lehet, hogy egy örökkévalóság lesz majd eltávolítani :D

      Törlés
  3. Most nézem, hogy ehhez a bejegyzeshez nem írtam... na de most, mind a két lakk csodás és a velük keszült manikűrök is :) És már nekem is megvan a Rejoice meg másik két szépséges dd lakk :) na meg egy ncla :D a Rejoice lakkot azért választottam végül mert nálad megtetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (: Örülök, hogy segíthettem a választásban! :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.