Artdeco | Francia sablon


Felénk Artdeco termékeket egyedül a Müllerben lehet kapni, ami kint van a város szélén kb., így nagyon ritkán járok arrafelé, így bevallom őszintén, nem is igazán vagyok képben a teljes kínálattal, illetve max. azokat a termékeket ismerem, amikről különböző blogokon olvasni lehet. A Notinon is kapható a márka, így néha 1-1 termékkel "összefutok", így volt ez a francia sablonnal is. Szeretek sablonokat használni a manikűrök készítése során, nem egy bonyolult technika ez kérem szépen, és egyszerűbb, illetve kreatívabb manikűrök elkészítésekor is a segítségünkre lehet, ezért úgy gondoltam, teszek vele egy próbát.


Francia sablonnal lehet készíteni például sima, egyszerű francia lakkozást, vagy akár negative space-t is, ha a köröm közepére helyezzük fel, vagy függőlegesen felhelyezve is egészen különleges lakkozások születhetnek.

Én elsőre egy egyszerű francia lakkozáshoz használtam fel két sablont. Elsőre elég ívesnek néznek ki, de körmön már kevésbé, viszont fel lehet dobni díszekkel. Jól ragadnak, viszont nem túlzottan, habár nem kentem alá alapot, nem tűnnek úgy, hogy felszednék az alattuk levő lakkot. 



A lakkozáshoz a PP Escapades-t kentem fel, a gyűrűsujjamra és a középsőre francia véggel, a többi körmömre teljesen, mindenhol 2 rétegben. Vinylux fedővel zártam, és két-két szegecs került a francia körmökre. Egyszerre visszafogott és mégis van benne valami kis csavar. 


7 megjegyzés

  1. nagyon szép a formája a körmödnek, és szép ez a lakk is :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon elegáns :) Persze ehhez ilyen körmök kellenek. Nekem még sosem volt francia körmöm, túl széles és rövid hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szerintem a te körmeiden is simán kivitelezhető lenne egy elegáns francia lakkozás :)

      Törlés
  3. Én nem igazán vagyok híve a sablonoknak, lehet ez inkább amiatt van, mert eddig nem találam jókat, és nem ragadtak eléggé meg a körmön, úgy meg nem lesz szép a lakkozás, ráadásul szabad kézzel nem csak szebb, de gyorsabb is esetemben az eredmény. :) Viszont a manikűröd tetszik, ahogy az új háttér is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nehéz olyat találni, ami jól ragad, de nem annyira, hogy még a körmöt is letépné a helyéről :D Vannak manikűrök, amikor jól jöhet 1-1 sablon, de egyébként valóban mindenkinek a saját egyéni döntése, hogy neki hogyan kényelmesebb, egyszerűbb és gyorsabb is :) Nem is szeretném senkire ráerőszakolni ezt :D

      Törlés
  4. Mobilon nem látszik a háttér, de megnéztem laptopon is, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.