BPS | Gél lakkok, ismét...


Az a baj a Born Pretty Store gél lakkokkal, hogy jól néznek ki, és egészen jó minőségűek, így emiatt kérek mindig legalább 1-et az utóbbi időben tőlük, ha épp választani lehet. Az 5-ös szettekkel meg az a baj, hogy még mindig van olyan, amit szívesen kérnék, no meg lesznek mindig újabb szépségek is náluk... Ördögi kör. 


Az 5-ös szett egy (fénytől függően) narancsos-pinkes-korallos piros, egy szürke, egy ezüst, egy fekete és egy fakó rózsaszín alapú, rózsaszínes-arany pelyhes szépségből áll. A BPS gél lakkoknál az a jó, hogy a többség eszméletlen jól pigmentált, a fehér is az, a szettből a fekete viszont kissé gyengén muzsikál, néha 3 réteg is elkélne belőle.





A szettel nem készítettem manikűrt, mert egymás mellett is szuperül mutatnak, külön-külön pedig nem szerettem volna őket felkenni. A kisujjamra a pelyhes 2 rétegben került fel, egy harmadik nem ártott volna...



A fehérrel viszont készítettem egy nagyon egyszerű manikűrt, mindent egy vékony ecsettel festettem meg. Valószínűleg ilyet készítek majd sima körömlakkal is, nagyon bejön.



Szóval, úgy összességében nekem bejönnek a BPS gél lakkok, könnyű és kényelmes őket használni, a pici kupakok is teljesen kézre állnak, és ez a mennyiség, ami a kis üvegekben van, elég sokáig elég.

Az 5-ös szettet itt:
http://www.bornprettystore.com/bottles-born-pretty-soak-step-polish-manicure-nail-604041434950-p-37041.html ,

a fehér gél lakkot pedig ezen a linken találjátok:
http://www.bornprettystore.com/bottle-born-pretty-step-polish-white-soak-manicure-nail-polish-6004-p-39285.html

4 megjegyzés

  1. nekem még csak egy thermo van BPS-től, de én is beleszerettem a minőségébe :) nagyon szépek a körmeid, a lakkok is szuperek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik! Sajnos eléggé addiktív, ha egyet beszerzel, kell az összes. 😂
      A körmeim este óta nem "aktuálisak" :D Sajnos nem voltak falkompatibilisek. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép a manikűr! Gél lakkozni egyelőre nem akarok, de még ki tudja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Sosem lehet tudni, mit hoz a jövő, de a lakkozásban az a jó móka, hogy gyakran lehet változtatni :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.