Egy kis lila bolondozás - Colorista #purplehair


Nem vagyok nagy hajfestős guru, így ezt a posztot ennek tudatában olvassátok tovább :D. Egyébként fodrászhoz is elég ritkán járok, tavaly júliusban voltam utoljára, előtte meg 3 éve. Valahogy nem igazán szeretek a hajammal kísérletezni, ha nagyon muszáj, levágom én a végét, festeni meg az egészet egyáltalán nem szeretném. Tavaly júliusban viszont kicsit ki lett szőkíttetve a vége, ugyanis szürke hajvégeket szerettem volna, aminek végül a közelébe se értünk, de tetszett a végeredmény, mert nem volt látható az átmenet a saját hajszínem és a szőkített rész között, egészen kellemes volt és végre volt valami változatosság a hajamban, már a nagy vágáson kívül. Viszont már nagyon vágytam egy kis "frissítésre", és erre jó megoldást nyújtanak a hajszínezők.


A posztban szereplő hajszínező előtt egyébként egy másik márka kék, spray megoldású hajszínezőjét próbáltam már, és az is tetszett, de nagyon hamar kopott, meg hát eredetileg én rohadtul nem akartam kék lenni, csak ilyen hajszínezőkből az és a barack párja volt csak elérhető nálunk a DM-ben, én meg türelmetlen voltam, és hát kellett. :D

Végül sikerült beszerezni ezt a szép lila L'Oréal Colorista hajszínezőt (különböző drogériákban kapható, illetve már a Notino webshopjában is elérhető, a drogériás árakhoz képest elég kedvező áron). A dobozban maga a tubusos hajszínező, egy használati utasítás, illetve 2 pár kesztyű található. Bár így is igénybe vettem néha Enikő barátosném hajfestős tapasztalatát, legalábbis kérdezz-felelek formában, innen is köszi a segítséget :D Igazából reménykedtem csak abban, hogy legalább egy kevéske látszata lesz annak, hogy használtam valami lilát a hajamra, ugyanis még volt rajta a kékből, egy "Enikő ajánlotta" sampont is bevetettem, ami azért szépen szedett le a kékségből, de hát azért nem úgy megy, hogy egyből újra világos-szőkés leszek a végeken. 

Amit csináltam:
Terítettem egy törülközőt a vállamra, hogy lehetőleg sehol ne legyek lila. Ketté választottam a hajam, felvettem a kesztyűt és kezdődhetett a móka. Nagyjából az egész tubust elhasználtam a hajvégeimre, pedig nem sok és nem is hosszú a rész, amire szántam, szóval ha valaki teljes hajra szeretné és hosszú haja van, annak 1 tubus nem lesz elég. Igyekeztem alaposan "beledolgozni" és nagyjából 20 percig hagytam rajta. Ezután langyos és hideg vízzel kiöblítettem a hajam, amíg már csak tiszta víz ment le végül a lefolyón, nem lila. Megszárítottam és tádááá. Habár a kék cucc nagyon szárította a hajvégem, ez a lila annyira ápol, hogy puha lett a hajam.

Nem mondom, hogy hűűűű de észre lehet venni, hogy lila, de különböző fényviszonyoknál, illetve például összekötve vagy messy bunt készítve egészen érvényesül benne a lila és a saját hajszínemhez is nagyon jól igazodik. És persze nem adom fel, szeretném majd, hogy lilább legyek, és más színeket is ki fogok majd próbálni.



Időközben egy kis nyárias bőrszínt is sikerült már végre összeszednem :D Sajnálom egyébként, hogy a képen nem igazán érvényesül, pedig szerintem eléggé látszik.


Szeretném majd folyamatosan frissíteni a posztot, a szín hajmosások utáni fakulását illetően, legalábbis addig, ameddig bírom újabb színezés nélkül. 

1. hajmosás utáni állapot, kb. semmi változás nem történt, habár azt hozzá kell tennem, hajmosáskor a sampont nem dörzsölöm bele a teljes hajamba, szóval általam sampon csak a hajtövekhez kerül, a többihez max. ami lefolyik. Szóval elképzelhető, hogy hamarabb megfakul/kikopik a színező, ha egyébként rendesen átmossátok a teljes hajat. A kép meg csak a móka kedvéért ilyen. Mert már nagyon éreztem magamban a pénteket tegnap. :D

Franciska | Ciska | Ciiska (@me_ciiska) által megosztott bejegyzés,

6 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy tetszik :) Elsőre féltem, hogy vajon mit fogok tudni kihozni belőle, most meg már alig várom, hogy újabbakat próbáljak ki:D

      Törlés
  2. Hú, ez nagyon tetszik!! Sajna most váltok melóhelyet és nem lenne jó első nap lila hajjal megjelenni, amikor legutóbb még hoztam a szolid formát. Majd később :) Profin megcsináltad, őrült jó lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Kiengedve annyira nem érvényesülnek külön-külön az erőteljesebb tincsek rajtam, talán pont azok vannak alul, viszont felkötve pl. egészen jól mutatnak. Simán lehetnél lila, mondjuk 1-2 tinccsel kezdve, amiket el lehet bújtatni :D És fokozatosan bevadulni :D

      Törlés
    2. Alig lett lila a kisasszony, de már vadulási tippeket ad... :D
      Baromi jól áll, imádtam lila lenni. :)

      Törlés
    3. Hát na :D Imádom, kár is tagadni :D Szerintem mindenkit rábeszélnék, ha lehetne :D
      Legyél újra :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.