Catching Rainbows | Körömmatrica & Párizs


Nyáron megkerestek a Catching Rainbows webshoptól, hogy lenne-e kedvem választani a termékeik közül. Szuper termékek vannak a webshopban, habár azt nagyon sajnálom, hogy a telefontokos kategóriák leginkább iPhone és Samsung használóknak kedveznek, na mindegy. (: Így a választásom egy körömmatricára és egy printre (nyomatra, képre) esett.


A körömfóliák közül az "A szavak ereje" fantázianevet viselőt választottam, nekem kicsit olyan egyiptomos hatást kelt, de fogalmam sincs, miért, szóval ebbe nem is merülnék bele részletesen. Egy ívet tartalmaz a csomag, és egy íven 2x 8 különböző méretű matrica található. Egyébként akár körbe is lehet vágni, ha esetleg valaki nem talál az adott körmére épp megfelelő méretűt. A lényege az, hogy óvatosan lehúzzuk a fehér alapról óvatosan a matricát és ráillesztjük a körmeinkre, a végéről pedig akár reszelővel óvatosan lereszeljük a felesleget, vagy levágjuk. Törekedni kell arra, hogy tényleg óvatosan szedjük fel az alapról, mert oda brutálisan tapad, és nekem sikerült egyet el is szakítanom. Viszont az én körmeimre nem igazán akart illeszkedni a matrica, hiába próbálkoztam (előtte egyébként átmentem CND scrubbal a körmeimen, h ne legyen semmi szösz, vagy egyéb rajta). Végül fedőlakkal kell zárni, de ez szerintem csak akkor segít, ha a matrica nem a teljes körmöt fedi be, különben csak a matricára kerül fedőlakk, ergo nincs ami lezárja. Viszont akár esti buliba, csajos délutánhoz tökéletesek ezek a megoldások. 



Két print között nem tudtam dönteni, végül ez a "Paris is always a good idea" feliratú érkezett jól becsomagolva. Egyelőre sajnos még nem találtam meg számára sem a tökéletes helyet, sem a tökéletes keretet, szóval addig csak pihen, viszont nem akartam a bejegyzést még tovább halasztani. De Párizs valóban mindig egy jó ötlet. ((: 



A két terméket ide és ide kattintva tudjátok megtekinteni a webshopban. Köszönöm a lehetőséget a kipróbálásra! (:

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.