AVON | mark. Gel Shine * Head in clouds, Berry Nutty & Moody


Nagyon szeretem az Avon gélhatású lakkjait, már azelőtt szívesen használtam őket, hogy a mark. vonal a színre lépett volna. Szerencsére minden évszakban megtalálhatja mindenki a maga árnyalatait, így ez ősszel sincs másképp, ezúttal 3 szépséges őszi(es) árnyalatot mutatok meg a blogon.


2 szürkés és egy barnás árnyalat került a birtokomba, a bemutatásuk sorrendjében: Head in clouds, Berry Nutty és Moody. Mindhárom ecsetével jó és könnyű dolgozni, ugyanez igaz a lakkok állagára is. Mindegyiket két rétegben kentem fel, és szép fényesre száradnak.


Head in clouds


Berry Nutty


Moody

A három lakkal készítettem egy manikűrt. A gyűrűs és középső ujjam kivételével mindegyikre a Head in clouds ketült 2 rétegben, a két üresre pedig a lakk saját ecsetével vittem fel félkör alakban a lakkot. Ezután mindegyik körmömre szivaccsal pacsmagoltam a másik két lakkból, a félkörösöket akrilfestékkel körvonalaztam, a többire pedig a Moyra Textures lemezről az egyik mintát fehérrel felvittem a körmeimre. Végül mattítottam minden körmöm és tádáá. :)



Illetve a Head in clouds-ot már láthattátok a Manikűrvadászos posztban, magát a bejegyzést itt tudjátok megtekinteni.




Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.