AVON | Pulse & Matt folyékony rúzsok


Nemrég megérkezett hozzám az AVON novemberi újdonságokat tartalmazó csomagja, benne azokkal a termékekkel, amiket kipróbálásra választhattam. A Pulse for Her és fir Him kölni, illetve 3 matt folyékony rúzs lapult a dobozban. Igazából nevezhetnénk szeret-nemszeret posztnak is (ismét), de hát nem lehet mindig minden tökéletes. :)


Kezdeném is a Pulse kölni párossal. Az újdonságokról szóló emailben kimondottan tiniknek ajánlották ezeket a darabokat, viszont úgy gondoltam, miért ne próbálnám ki (mármint személy szerint én csak a nőit, de természetesen a férfiről is megvan a saját véleményem, illetve a csuklómon végül valóban ki is próbáltam). Ezzel kapcsolatban kicsit felemás a véleményem, mert míg a nőit valóban el tudom képzelni tinilányokhoz, addig szerintem a férfi verzió kifejezetten felnőtt férfiaknak való, és nem 15-16 éves fiúknak.

"Az AVON a tinédzserekről sem feledkezik meg. Novemberben egy merész és megállíthatatlanul dübörgő parfümpáros fogja levenni őket a lábukról. A női variánsban található energikus körte és az izgalmas fekete ibolya aromái az érzéki szantálfa hatására lesznek még lendületesebbek. A férfi változatban a pezsdítő citrom és az élénkítő, mentás geránium fonódik össze egyetlen lüktető ritmusba a cédrusfa erőteljes illatakkordjával."

A két kölni rózsaszín, illetve kék dobozban érkezett, semmi extra, színes alapon fehér pöttyökkel. Ugyanez jelenik meg az üvegeken lévő matricán is. A kupak jól záródik, így simán lehet táskába dobós darab mindkettő.

Az illatokkal kapcsolatban szintén kissé felemásak az érzéseim. A férfi illatban nekem erős fás illat dominál, semmi menta, semmi citrusos plusz, amitől talán még tudnám fiatalabbaknak is ajánlani, de így nem, viszont számomra maga az illat nagyon is jó, tetszik. A nőiről ezt sajnos nem tudom elmondani, rajtam vattacukros-fenyős légfrissítő illata van, ami nem múlik az órák teltével sem, kifejezetten bizarr kombináció volt rajtam. Viszont húgomnak nagyon tetszik, habár ő nem tudta megmondani, hogy milyen illatokat érez benne. Viszont ezért is érdemes mindig kipróbálni az adott parfümöt, mielőtt megvesszük, már ha van rá lehetőség, hiszen lehet, hogy egyébként jó illata van, de a bőrünkkel nem biztos, hogy "kompatibilis", lehet, hogy máson finom illata van, magunkra fújva pedig nem nyeri el a tetszésünket - és fordítva.

Mikor megérkeztek, délután fél 4-kor fel is fújtam őket mindkét csuklómra (értelemszerűen egyet a balra, egyet a jobbra), majd még este 9-kor is simán éreztem őket, szerintem ez eléggé jó, főleg, ha azt nézzük, hogy nem parfümökről, hanem kölnikről beszélünk. Így ha kell is frissíteni napközben, maximum 1 alkalomról van szó, ami simán belefér.


A mark. folyékony rúzsok eléggé felkeltették az érdeklődésem, odavagyok a matt rúzsokért, azon belül is ilyen, folyékony verziókért. Bevallom őszintén, elég nehéz volt kiválasztani a színeket, ugyanis a katalógusban és az újdonságokról szóló e-mailben szereplő színminták 1-2 kivétellel eltérőek voltak, és fogalmam sem volt, hogy melyiknek is higgyek. Végül a Pinking about you, Irresistible és Passion it árnyalatok érkeztek hozzám (ezúton is köszönöm, hogy mindhármat megkaphattam kipróbálásra).

A rúzsok szögletes tokot kaptak, az applikátoruk pedig kissé lapított. Nem mondom, hogy ezeknek a rúzsoknak az applikátora a kedvencem, de viszonylag szépen fel lehet velük vinni a rúzst. A termékből kicsit sokat vesznek fel, de lehet korrigálni ezt. Krémes, de mégsem a megszokott krémes állaguk van, a pinken lehet a leginkább érezni, mintha kicsit "habos" lenne. Egyébként a Pinking about you-t a legnehezebb szerintem szépen felvinni, nem lehetetlen, de talán az is benne van, hogy azzal eléggé mű lesz a végeredmény. A háromból egyébként a Passion it és az Irresistible a kedvencem, az első egy nagyon szép bordós-barnás árnyalat, egy vékony rétegben felvive (ahogy a swatchon is látszik a világosabb részeken) bordós árnyalat lesz, még egy rétegben felkenve pedig már sötétebb, kissé barnásabb színt vesz fel, de még a bordón belül maradva. A második rétegnél már vigyázni kell, mert kicsit foltos lehet a végeredmény, de odafigyeléssel ez kiküszöbölhető. Az Irresistible egy fakó pirosas árnyalat, kissé rózsaszínes beütéssel, 1 rétegben is szépen fed, könnyű felvinni.

Mindháromhoz javasolnék egyébként ajakkontúrt, nem feltétlenül amiatt, hogy túlfutnának az ajkak határán, egyszerűen szerintem folyékony rúzsokat sokkal könnyebb úgy felvinni (nem mintha én használtam volna ajakkontúrt jelen esetben, de éreztem a hiányát).

Hamar mattra száradnak, nem csontszárazra, egy minimális ragacsos (de nem száj összetapasztó) érzet marad száradás után. Evés-ivás nélkül kibírják órákig, de ha eszünk, illetve iszunk, akkor belülről elkezd "kopni", és nem szép, visszafogott módon, ami csak épp egy kis igazításra szorul, hanem muszáj eltávolítani és újra felkenni. 

Összességében egyébként szerintem szuper kis darabok, biztos fogom őket viselni (mondjuk a rózsaszínre ezt nem mondanám ilyen határozottan, de érdekes volt kipróbálni, hogyan is állna egy ilyen árnyalat nekem). 




A két kölnit (50 ml) most (még novemberben) 1999 Ft-os áron (3299 Ft és 2799 Ft helyett), a rúzsokat (7 ml) pedig 2299 Ft helyett 1299 Ft-ért tudjátok megrendelni. 

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.