Téli manikűrök | Fenyőágak


Sajnos nem tudtam tartani, amit szerettem volna, így 4 vasárnapi mani helyett csak 3 készült el. És persze ez az utolsó nem kimondottan csak télies, hanem végülis ünnepi lett, nem így akartam, de itt ezzel most be is fejezem a kesergést, és jöhetnek a pozitív dolgok. :) 


Úgy voltam vele, ha már ünnepi lesz, akkor picit csalok, így nem csak sima lakkot, illetve akrilfestéket használtam a manikűr elkészítése során, hanem glittert is. Sok-sok glittert. A Lecenté White holo glitterben az a jó, hogy alkalmazkodik valamelyest az alapszínhez, ezáltal "változik" a színe. Feketére/feketébe szórva kékes-zöldes lesz a glitter, fénytől függően természetesen, viszont nekem eszméletlenül tetszik, eléggé feldobja a manikűrt. (igyekszem minél hamarabb külön posztot szentelni a két Lecenté glitteremnek és rose gold poromnak, a részletesebb szemléltetés érdekében, de hogy mikor kerül ki, fogalmam sincs.)

A mani elkészítése nem bonyolult amúgy, frissen felvitt fekete alapba szórtam glittert, majd fedtem 1 réteg fedőlakkal. Ezután megfestettem előbb fehérrel, aztán színekkel a fenyőágakat, rá a masnit és a gömböt, majd mattító fedőlakkal zártam (előtte volt rajta fényes is, de úgy giccsesebbnek éreztem a kelleténél, ezért került végül rá matt is).

Amiket használtam:
 * CND CP Black+Forth
 * Lecenté White holographic glitter
 * fehér, piros, zöld, fekete, barna akrilfesték
 * Lecenté D2 ecset
 * Trend it up mattító fedőlakk




Az előző 2 vasárnapi manikűr:


2 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.