BPS rose gold króm por


Ahogy az előző, nyomdalemezes posztban is írtam, a Born Pretty Store-tól kapott csomagban egy champagne rose gold árnyalatú króm por is lapult, aminek egyébként a rose gold-hoz nagyjából semmi köze, de legalább szép. :D 


A tégely jól záródik, illetve a kupak alatt egy plusz "védőréteg" is helyet kapott, ami meggátolja, hogy a kupakba szóródjon a porból. Nem a legfinomabbra őrölt a termék, így fényes, már megszáradt alapon nem könnyű eldolgozni, sokkal inkább javaslom a ragacsos alapba nyomkodást, ez biztos tapadást nyújt és tökéletesen kijön a holo hatás is. Amúgy 0,2 g por van a műanyagban, de lehet 0,5 és 0,8-as kiszerelésben is rendelni. Mivel én annyit nem "porozok", direkt nem is kértem nagyobb mennyiséget. Egyébként szerintem csodaszép, elegáns, alkalmi manikűrök tökéletes kiegészítője lehet, illetve persze más manikűröknek is, de elsősorban nekem ez az árnyalat inkább ünnepies manikűrökhöz társul fejben.




Felső sor fekete alapon (első ragacsos, második már száraz, fényes alapon)
Alsó sor fehér alapon (már száraz, fényes alap és ragacsos)

Végül egyébként nyomdáztam is rá, de nem akartam túlzásba vinni a dolgot mindenféle plusz csicsás figurával, így a Moyra Textures lemezről választottam egy mintát. A fekete alapra feketével, a fehérre pedig fehérrel nyomdáztam, nem "vadultam" :))




Ti szeretitek az ilyen porokat? Nekem ez az árnyalat kimondottan tetszik, illetve az is, hogy a holo hatás nem annyira vad, szóval inkább visszafogott, de mégis jól "megfűszerezi" a manikűrt. 


Illetve egy kuponkód is felhasználható, ha rendelnétek, a teljes árú termékekre érvényes. KYSQ10

2 megjegyzés

  1. először is: nagyon szép lett az új háttér <3 *.* nekem az a bajom a porokkal, hogy körömlakkba képtelenség szépen eldolgozni szerintem, ha meg már géllakkozom, akkor általában nem azokhoz nyúlok :D

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.