BPS | lehúzható gél lakk alap & fixálás mentes fedőlakk


A legutóbbi Born Pretty Store csomagomba csak egy gél alapot, illetve egy matt és egy fényes fedőt kértem. Mint láthatjátok, ezt nem sikerült jól kivitelezni, 2 fényes érkezett, sebaj, mert van rá szükség, csak hát én nagyon szerettem volna azt a mattot. :D De mindegy, panasz off. Kíváncsi voltam, hogy vajon mit is tud a lehúzható gél lakk alap, fedő pedig mindig jól jön, úgyhogy ha érdekelnek a tapasztalataim velük kapcsolatban, akkor olvass tovább. :)


Mindkét üvegben 10-10 ml lakk található, kissé sűrű állagúak. Az ecsetük jól használható, nem lekerekített, nem lapított, de a célnak tökéletesen megfelel. Az alap kissé ragacsos marad, miután megköt, így biztosítva jó alapot (mi mást) a rá kerülő gél lakknak. Nem nagyon ringattam magam egyébként feleslegesen illúziókba, persze, gél lakk alap, majd pont le fog jönni egyben, mi? És igen. Pont ezt teszi. Ha le akarom szedni, akkor lejön egyben. Ugyan huzamosabb ideig nem próbáltam viselni, de félő is egyébként, hogy ha valami véletlenül beleakadna (bár miért akadna bele valami a gél lakkozásba, de mindegy) a gél lakkba, akkor ott azt megkezdi, és sem esztétikus, sem tartós nem lesz. Viszont nekem tökéletesen megfelel. Amiatt választottam, hogy ha gél lakkot mutatok be a blogon, akkor ezt csak felkenem és utána mehet a "tesztelés" és egyből le is tudom szedni, anélkül, hogy sérülne a körömlemez, vagy bármi oldószert alkalmaznom kellene.




A fedő pont annyit tud, amennyit ígér - fixálásmentes, oldható és persze szuper fényes. Eddig is egy BPS fedőt használtam egyébként, viszont kíváncsi voltam, ez jobb-e, szerintem ugyanaz, csak más üvegbe költöztetve. És most, hogy kettő van belőle, elég sokáig elég lesz... :)



Az alapot ezen a linken:
http://www.bornprettystore.com/10ml-born-pretty-peel-base-coat-need-remover-water-soak-nail-primer-polish-p-41008.html

A fedőt pedig ezen a linken találjátok: (a mattot is, de arról nem tudtam sajnos véleményt alkotni ugye...)
http://www.bornprettystore.com/10ml-born-pretty-tempered-enhance-base-coat-matte-coat-wipe-soak-nail-polish-p-40707.html

A KYSQ10 kóddal pedig 10% kedvezményt kaptok rendeléskor a vásárlásotok végösszegéből. (Csak teljes árú termékekre használható).

2 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.