Madam Glam | Cat eye gél lakkok


Ismét érkezett egy fantasztikus kis csomagom a Madam Glamtől, de ezúttal nem one step gél lakkokat választhattam, hanem a Cat eye fantázianévre kollekció tagjai közül érkezett kettő, egy alappal, egy fixálásmentes fedővel, illetve egy mágnessel, amivel elérhetjük a "macskaszem" hatást. A csomag egyébként viszonylag hamar, nagyjából 2 hét alatt ideért. 

A ciiska30 kóddal, ha netán rendelnétek, akkor 30% kedvezményt kaphattok. :)

Minden üvegcse 15-15 ml-t tartalmaz, illetve még az ecsetük egyforma, szögletes, nem lapított , de jól használható. Az alapról és a fedőről nem tudok túl sok dolgot elmondani, mindkettő teszi a dolgát, a fedőből érdemes vékony réteggel dolgozni, mert hajlamos elfolyni és az nem túl szép, illetve macera körbepucolgatni még köttetés előtt (vagy le kell törölni az egészet), egyébként nagyon szép fényesre köt, minden képen látható szinte, hogy valóban szuper fényes.

Érdemes a cat eye gél lakkok alá fekete gél lakkot használni, én kipróbáltam nélkülük is, így is, és fekete alappal is készültek képek, viszont jó minőségűek (mármint a gél lakkok), kellően pigmentáltak, és szerintem fekete alap nélkül is igazán szépek, legalábbis a Free spirit, aminél a teal alap szépen kijön fekete nélkül, feketén viszont nem érvényesül, de ugyanez igaz az Interstellar-re is, ahol az "égett, karamelles" alap elveszik feketére kenve.


Interstellar (magában, 2 réteg)



Interstellar + fekete alap/black base
(2 réteg fekete, 1 réteg Interstellar)



Free spirit (magában, 2 rétegben)



Free spirit + fekete alap/black base
2 réteg fekete, 1 réteg Free spirit



4 megjegyzés

  1. hát ezek gyönyörűek *.* kár hogy géllakk, körömlakkban sosem ilyen szép nekem a cat eye hatás..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked is tetszenek! amúgy csak egy bizonyos szögben látszódik, direkt készült több "pózban" is kép, hogy ne csak úgy fotózzam le, amikor ténylegesen van effekt, hanem amikor nem is látszódik belőle semmi. meg mások képein sokkal "élesebb" az effekt, de hiába köttettem külön az ujjaimat, akkor is "elfolyt" a cicaszem... :/ de ettől még gyönyörűek nekem mindenhogy, csak hát jó lenne, ha minden szögből ugyanazt látnám :D

      Törlés
  2. Szia!
    Én is szeretnék rendelni és a rendelés iránt szeretnék érdeklődni. Semmilyen vámköltség nem volt?
    Köszönettel,Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!
      Ha a madamglam.com-ról rendelsz, akkor benne van a pakliban, hogy vámolhatják a csomagot, ha olyan értékben rendelsz, viszont van egy UK forgalmazójuk, a lillybeau.co.uk , szóval szerintem érdemes Eu-n belülről rendelni. :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.