Manikűrvadász | Szülinapi forduló 2018.


Ismét szülinapi fordulóhoz ért a Manikűrvadász kis csapata, és ilyenkor sosem egymástól, hanem egy-egy, nekünk kisorsolt külföldi blogger/nail art-os leányzótól választunk manikűrt.


Én Claire-t kaptam páromul, ő a Nuthin' but a nail thing bloggere, de már közel másfél éve nem aktív. Megmondom őszintén, nem igazán tudtam, mint válasszak tőle, voltak ötleteim, de mostanában egyszerűen nincs türelmem lakkokkal alkotni, nem tudom mi történt velem, emiatt van itt is és instán is ritkán manikűr...
Végül egy "fonás" manikűrt választottam, mert habár picit pepecselős, de mégiscsak egyszerű.




Háromszor készítettem manikűrt végül, és mindháromszor lényegében ugyanerre a témára. Viszont meg is mutatom mind a hármat, nem lettek borzalmasak, sőt az utolsót kimondottan szeretem, és az amúgy is belekerült volna a posztba, de úgy gondoltam, hogy megmutatom az előző kettőt is, hiszen sokszor a legegyszerűbb dolgok nem akarnak úgy sikerülni, ahogy eltervezzük. Egyébként minden manikűrömhöz CND lakkokat használtam, az egyetlen közös mindháromban a fekete, azt szerettem volna én is beletenni a "fonásba".

Az első manikűröm elkészítéséhez a Tangerine Rush, I blanked out és Black+Forth lakkokat használtam. Szerettem volna az eredetivel közel megegyezőt alkotni,  de maga a megvalósítás nagyon béna lett, viszont egyszer majd tényleg elkészítem ilyen vidám színekkel újra, csak jól.


A másodiknál úgy döntöttem, változtatok a színeken (csak a fekete maradt ugye), illetve a minden körömre fonás opció helyett helyett csak kettőre került ez a minta. Ezúttal kékekkel dolgoztam, plusz kis csavarként került bele egy kis rose gold/bronz csíkozás. A használt lakkok: Teal Wee Hours, Shady Palms, Black+Forth és Radian Chill.


Végül a harmadik, és egyben utolsó. Tudom, látom, ennek is vannak kisebb hibái, de összességében nekem ez lett a kedvencem úgy egyébként is, viszont mivel az előző két maninál nem tetszett a minta+körömformám kombinációja sem, végül beáldoztam, és változtattam... Ennél a manikűrnél szintén előkerült a Radiant Chill, a Black+Forth, és a Berry Boudoir és Lilac Eclipse.


Lessétek meg a többiek manikűrjeit is!

7 megjegyzés

  1. Jól sikerültek, nekem a kékes tetszik a legjobban! (-: Szerintem a körömformához illik ez a minta, nekem tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  2. Mindhárom színösszeállítás szép, de formailag talán az utolsó képen tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Őszintén szólva nem sajnáltam, hogy megszabadultam az előző formától :D

      Törlés
  3. nagyon szépek lettek *.* mindegyik! örülnék ha csak hasonlót tudnék alkotni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem simán tudsz :) Szóval hajrá, én kíváncsi vagyok a tiédre!

      Törlés
  4. Mindegyik nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.