Maybelline Fit me! 15


Szeretek (számomra) újdonságokat kipróbálni, igazából ez a kísérletezgetős kedv nagyjából a legtöbb sminktermékre érvényes. Akár egy új rúzs, akár körömlakk, akár szempillaspirál, vagy egy tus legyen a termék, igyekszem mindig pozitívan hozzáállni az újhoz, de természetesen ez nem azt jelenti, hogy előtte nem olvasgatok véleményeket az adott termékről, így lett a Krémmánia az egyik legjobb barátnőm (vagy barátom) már egy ideje... :)) Mikor új korrektort kerestem, mert a már meglévő annyira nem nyújtotta azt, amit vártam, megnéztem, hogy mások miket ajánlanak, így jutottam el a Maybelline Fit me! korrektorhoz.


Mint általában a legtöbb sminktermékem az utóbbi időben, ezt is a Notino-ról szereztem be. Ennek több oka is van, a lustaság nincs köztük egyébként, de nem mellékes, hogy házhoz jön a termék. :D Szeretek sokáig "rágódni" egy terméken, hogy valóban kell-e, és valóban az kell-e, ezt viszont drogériában utálom csinálni, mert a végén már borzasztóan érzem magam, hogy képtelen vagyok dönteni, és a biztiőr is tuti kiszemel magának és azt hiszi majd, hogy lopni akarok, pedig nem is, szóval ezzel csak a baj van (vagyis inkább velem). De neten időt spórol az ember, egyszerre több dolgot is könnyű beszerezni egy helyről, jó kis akciókat lehet kifogni, illetve mivel itt nem rohanok (sajnos élőben nem tudok mindent átnézve vásárolni, ez nagyjából mindenre igaz, ruha, cipő, kozmetikumok, szeretek mindent gyorsan letudni), így jobban át tudok nézni mindent, és persze biztosan találok még olyat, ami "kihagyhatatlan" számomra.


Na de a korrektor. Már használom egy ideje, szóval részét képezi a mindennapi rutinomnak, és abszolút pozitív véleménnyel vagyok róla. Habár neten nem volt egyszerű kitalálni, hogy mégis melyik árnyalat az, ami nekem jó lesz, de hugommal közösen "megszültük" a dolgot, és a 15-ös árnyalat lett a befutó, és azt kell mondjam, valóban jól döntöttünk. a bal oldalon látható fotó volt a legfőbb kiindulópont. Hiába nézegettem swatchokat, nem volt egyszerű eldönteni, hogy na akkor most mégis melyik lenne jó az én arcbőrömhöz. Habár most egyébként jó, lehet, hogy nyáron már világos lesz, szóval akkor lehet, hogy már a 10-es kell majd, de az még odébb van.





Az applikátora rövid, de jól használható, és kellő mennyiséget vesz fel a termékből. A korrektor állaga elég könnyű, és eloszlatni, eldolgozni is az. A fedése nem erős, de nekem szem alá, illetve a kisebb, kevésbé látható bőrhibákra épp elég, nagyobbakkal szerencsére nem rendelkezem, viszont aki igen, annak ez kevés lesz. Arra hajlamos, hogy a kisebb ráncokban megüljön. Nekem kicsit fényes marad, szóval szeretem lepúderezni, így egész nap a helyén marad (kivéve ott, ahol a szemüveg keretével érintkezik, mert ott a szemüvegre is kerül, nem tudom, ezt hogyan küszöböljem ki, már ha egyáltalán van rá megoldás). 




Készítettem összehasonlító mintákat, először a Catrice Liquid Camouflage, majd a szintén Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye (miért van ilyen hosszú neve amúgy, és van különbség közte meg az Age Rewind között?) korrektorral, utóbbi az enyém, előbbit pedig használtam régebben, de a posztban szereplő darab a húgomé (köszi, hogy a rendelkezésemre bocsájtottad :D). Ezek közül amúgy a Catrice-nek van a legjobb fedése, nemhiába szeretem ezt is, viszont a light beige sötétebb, illetve felkenve kissé oxidálódik, és rajtam kimondottan narancsosnak hat, amellett, hogy alapból sárgásabb, mint a Fit me!. Az Anti-Age pedig szintén sárgásabb, és a fedése sem a legjobb, egynek elmegy, de részemről ez csúszik a dobogó harmadik helyére.



Nektek van kedvenc korrektorotok?

2 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem ezt a korrektort, már 1,5 tubussal elhasználtam belőle és télen-nyáron jól működött. Hétköznapokon általában csak ezt használom egy kid púderrel.

    Ez és a Catrice tégelyes korrektora a kedvenceim.

    VálaszTörlés
  2. Tégelyes korrektort szerintem még sosem használtam, de a Catrice-ről jókat olvastam. Használtad a liquid verziót is? Van különbség a kettő között fedésileg, és tartósság szempontjából?

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.